uranus Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Det er liksom prinsippet og ikke verdien som er saken her Jeg vet for fakta at dette skjedde flere personer samme kveld på andre stasjoner også.. Faren min og betalte mer enn han skulle Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ta kontakt med forbrukerrådet og hør hva de har å si om saken, jeg vil tro at de vil ha stor interesse av å høre dette. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Men har jeg noe bevis sånn egentlig? Jeg tok ikke bilde av da jeg trykte på valg av bensin da, selvom jeg vet jeg valgte 95 fordi jeg gjør alltid det og ser alltid over.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Men har jeg noe bevis sånn egentlig? Jeg tok ikke bilde av da jeg trykte på valg av bensin da, selvom jeg vet jeg valgte 95 fordi jeg gjør alltid det og ser alltid over.. 7740525[/snapback] Ikke bruk opp det du har på tanken og send inn en prøve. De kan vel måle oktanverdien en eller annen plass. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Er nok litt blanda der hehe, men så langt vil jeg ikke gå da virker jeg besatt nesten.. Liker bare ikke å betale for mer enn jeg skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå