Gå til innhold

Løgn på Uno X stasjon

uranus

Anbefalte innlegg

31336.jpeg

31337.jpeg

På det første bildet (det store skiltet på stasjonen) står det 9.98 for 95 blyfri. Så stoppa jeg og satt inn bankkortet og gjorde den klar til å tanke.

Så går jeg til selve pumpa og trykker 95 blyfri så får jeg opp at det koster 10.34.

Er ikke dette ganske feil egentlig? Jeg har klaga til Uno X eller Hydro da som eier det, og venter spent på hva de kommer til å si. Ønsker de å holde meg som kunde bør de gjøre et eller annet, ihvertfall beklage seg.

Klart det er snakk om få kroner, men uansett det er misledende informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp diesel var 8.98 tror jeg, men uansett er begge under 10 som du sier.. 8 på den øverste, 9 på den nederste..

Jeg har sendt klage til Hydro Texaco som eier det som sagt, venter spent på hva de kommer til å si.. Vedder på at de ikke betaler tilbake noe eller noen ting :p Ikke at jeg forventer det heller men hadde vært artig med sånn gratis fyll eller noe

Lenke til kommentar

Jeg vet at sikkert noen her tenker at det er snakk om veldig få kroner, men det er på en måte hele greia bak det som irriterer meg, ikke tapet av et par kroner.. Tenk om jeg fylte full tank, 65 liter.. Hadde vært mer da, og det er helt sikkert mange som har fylt for den prisen selvom det skulle vært billigere..

De tjente nok flere tusener av kroner på den "feilen".

Lenke til kommentar

sikkert bare han bak disken som har glemt å skifte på lystavla,

så løgn vil jeg ikke kalle det (tavla og pumpeprisen er ikke automatisk synkronisert)

det betyr ikke at du ikke har krav på penger tilbake.

Sikker på at prisen ikke forandra seg fra du så skiltet, til du kjørte inn for å fylle? Det skjer jo rett som det er det også...

7729879[/snapback]

Hehe tviler på at han tilfeldigvis tok bilde av lystavla før han kjørte inn på stasjonen.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Darx: det er ingen disk der.. Er ingen bygning liksom..

Fikk mail fra de nå, som forresten er bare tull..

Hei.

Jeg viser til din mail og vedlagt bilder fra denne stasjonen. Vi har gått inn i våre systemer og sett hva som har skjedd.  Forklaringen er som følger:

Våre prismaster viser pris på diesel (øverst) og 95 blyfri (nederst), men i tillegg til dette har vi også blyfri 98 på våre pumper. Dette produktet vises ikke i prismasten.

Du var på Bøleveien og fyllte mellom kl. 13.30 og 14.00 søndag 14. januar. På dette tidspunktet hadde vi følgende priser på stasjonen:

Diesel kr. 8,66

95 blyfri kr 9,98

98 blyfri 10,34

Da du tok av pistolen og valgte produkt for å fylle har du valgt 98 blyfri til kr. 10,34, og ikke 95 blyfri til 9,98. Derav oppsto misforholdet mellom pumpepris og prismast.

Først og fremst, jeg trykte på 95 blyfri og er helt sikker. For det andre fylte jeg ikke mellom 13.30 og 14.00, det er jo mørkt på bildet FFS! Det var om kvelden.

Og for det tredje, det skjedde ikke bare meg.. Jaja jeg får bare la det gå at jeg betalte mer enn jeg skulle..

Lenke til kommentar

hehe, jeg å klager på alt mulig, selvom jeg kanskje ikke tjener på det..

Siste nytt hos meg er en 8pack boller som det fulgte med en metallbit inni en av bollene..

etter 3 uker har jeg fått svar om at jeg burde ta meg en tur til tannlege for å sjekke tenner, å sende regning eller whatsoever til de..

Trokke jeg gidder :p

Send en mail tilbake og klag.. Få de usle kronene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...