ebmar Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. En dag så stoppet jeg bilen mens viskeren var på toppen av vinduet. Nå står de der, de fungerer men stopper på toppen istedet for på bunnen. Jeg har prøvd å ta av koblinga på batteriet mens de har vært nede og det funka ikke. Er det noen som har tips om hvordan dette kan fikses? BMW 316i 2002 mod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ta av overføringa på viskermotor å dra ned viskerne manuellt og skru overføringa fast på motor igjen. Lenke til kommentar
ebmar Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 det er det som skal til? Hørte litt rundt, noen som snakka om jordingsfeil ellerno og sa at jeg ikke måtte bruke viskerne før jeg fikk fiksa det. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis viskerene virker som før bare at de parkerer et annet sted enn normalt er det bare at staget som er skrudd på viskarmotoren har hoppet noen hakk.Løsne å vri tilbake og alt er ok.Husk å stramme godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå