Rollespilleren Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg finner ingen servere jeg kan synce klokka med. Hva må jeg gjøre? Jeg bruker Nextgentel ISP. Må jeg åpne port? Firewall i Windows bruker jeg ikke. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg finner ingen servere jeg kan synce klokka med. Hva må jeg gjøre? Jeg bruker Nextgentel ISP. Må jeg åpne port? Firewall i Windows bruker jeg ikke. 7717431[/snapback] Du kan bruke serveren ntp.uio.no. Men skjønner ikke helt hva du mener med "finner ingen servere jeg kan synce klokka med". Det ligger jo to servere som default i XP; time.windows.com og time.nist.gov. Sistnevnte er vel en offisiell USA-server, siden den har .gov-endelse. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 "Please wait while windows synchronizes with ntp.uio.no" "An error occured while windows was synchronizing with ntp.uio.no" Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvor i windows er valget for dette igjen? Å synce tiden mot en server altså Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dobbelklikk på klokka, velg Internet Time-fanen. Time.windows.com serveren funker fint for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå