Giger Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Eg har eit minnekort (2GB) fylte det opp med musikk. 500 låter! Ville spille disse av på min 6280.... Musikken låg i mapper etter artist og album, men telefonen leita berre opp alle filene og la dei i rekkefølge. Skal eg ha låt nr.250 må eg altså bla ei sund. Kan eg lage bedre spillelister med denne telefonen? Forresten korleis får eg av frontdekselet?? Endret 14. januar 2007 av Giger Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei Har 6280, jeg og. For å spille av sang nr 250 så er det bare å taste inn tallet 250. Da kommer det opp en rute der tallet havner, og om du trykker OK, så spiller den av sang nr 250 Å lage spillelister inne på selve MP3-spilleren går ikke an, i alle fall ikke på min (SW: V 03.65) Men du kan gjøre det på en litt mer komplisert måte. Du kan lage spillelistene inne på galleriet, og systematisere dem i mapper osv. Så etterpå går du tilbake til MP3-spilleren, trykker Valg --> Avspillingsvalg --> Musikkilde --> Velg mappe, og så velger du en av spillelistene (mappene) som du lagde i galleriet. Dette kan bli littt tungvint, siden du må hele tiden bytte musikkilde for å spille av de forskjellige spillelistene. Håper du forstod hva jeg mente Er bare å spørre mer. MVH Morten ('o',) Lenke til kommentar
Giger Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Ja det har eg gjort.... Problemet er når eg trykker musikkilde ->minnekort så seier telefonen OK! Då er heile minnekortet musikkilden og alle mp3 filene er samla i ei liste... Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ikke trykk velg eller OK når du velger musikkilde. Trykk pil-til-høyre --> Da dykker den inn i mappene. Altså, --> i steden for OK. Det skulle funke Lenke til kommentar
Giger Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hey! Hadde "rutenettvisning" tok den på "listevisning" alt OK! Takker! Nokre tips om dekseelavtaking?? Var å reiv eit tak med isolasjon frå 50-tallet støv frå dette har sneke seg inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå