Gå til innhold

Norge er ikke det beste landet å bo i?

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Aner ikke hvordan statistikken din skal leses, men lurer på om alle disse landene er like flinke til og registrere dødsfall "riktig"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Darx: Klima, politikk, norsk tenkemåte, holdninger osv osv...orker ikke å tenke noe særlig ;)

7743891[/snapback]

bare jeg som ser ironien?

7743948[/snapback]

Orka ikke å tenke fordi jeg var sliten etter en hard dag. Underlig hvorfor man blir sliten etter en dag i Norge, mens i andre land er man gjerne i toppform etter en lang arbeidsdag og reiser gjerne på fest e.l. Blir man sliten av å jobbe i Norge?

btw, det finnes selvsagt flotte aspekter ved Norge også ;)

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Jeg tror at jeg ikke er nasjonalist. Bare fordi man er nordmann, så skal man synes at landet er best? DET er ikke best - hvertfall ikke for meg!

7746151[/snapback]

Det er greit nok at du ikke synes det, det har du lov til. Men du har ikke gitt noen saklige grunner til hvorfor, annet enn at selvmordsraten er midt på treet, at du ikke liker holdningene til nordmenn og at du er sliten etter jobb.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Var et par mer grunner. Er uansett ikke alle ting det er så lett å sette ord på. Hvorfor liker ikke du lukten av gamle sokker? Fordi de lukter vondt? Det er ikke et saklig svar.

Hvis jeg kommer på et svar til det i nær tid så skal jeg skrive det ned, men akkurat nå gidder jeg ikke å tenke på det ;)

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...