|Cipher| Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hei! Hva slags kjøler er og anbefale på min GF3. Jeg skulle mest gjerne hat en som ikke bruker vifte, men gir allikevel bra kjøling. Anbefalinger? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Stor CPU-kjøler limt fast, og kanskje en stillegående vifte. Lenke til kommentar
Alcaid Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Det spørs jo om du skal overklokke noe særlig. har du lest denne testen? http://www.overklokking.no/cooling/diverse...0_hp/index.html Lenke til kommentar
Micke Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg kjører en Crystal Orb (microplex.no) på min GF3 Ti 200, ikke så lyd-løs - men den gir meg ihvertfall god kjøling :smile: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 12:23, skrev Alcaid:Det spørs jo om du skal overklokke noe særlig.har du lest denne testen?http://www.overklokking.no/cooling/diverse...0_hp/index.html Ja, jeg leste den, likte ikke serlig varmen ved bruk av den. Det kommer nok til og forekomme litt klokking ja... men ikke så ekstremt. Men allikevel, såp syntest ikke jeg at heatpipe var noe serlig når den kjølte så drlig. Jeg hadde ventet meg noe bedre av noe så fancy.. :razz: Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Alcaid Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 10:23, skrev |Cipher|:Ja, jeg leste den, likte ikke serlig varmen ved bruk av den. Det kommer nok til og forekomme litt klokking ja... men ikke så ekstremt. Men allikevel, såp syntest ikke jeg at heatpipe var noe serlig når den kjølte så drlig. Jeg hadde ventet meg noe bedre av noe så fancy.. :razz: Noen flere forslag? Leste du også når de hadde planslipt den og brukte en 92mm vifte på 5v. Da ble det jo hele 8 grader kaldere en originalkjøleren, og det er mye. Hvis du hører en 92mm. vifte på 5v, så må du dra hue ditt UT av kabinettet!! :wink: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Det var jo en ide ja.. men når det gjorde det, da kunne jo jeg bare kanskje spart penger og kjøpt meg en annen slags kjøler. Noen erfaringer med ZM17CU Zalman chipsetkjøler, kobber På Microplex.no? (fikk ikke til URL) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå