FBEN Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Husk at du er beskyttet av kjøpsloven, så hvilke garantier som gjelder kan du egentlig gi f.. i. Komplett har 3års garanti på hele maskinen for ferdigbygd, for enkeltdeler så gjelder 2 eller 5 år reklamasjonsrett. Fordelen med ferdigbygd, er at Komplett vil feilsøke på hele maskinen hvis det skulle oppstå en feil. Hvis du skifter ut for mange deler, så faller vel det bort. Bygger du av deler, så må du selv finne delen med feil. Hvis Komplett skal feilsøke på hele maskinen, må du betale for feilsøkingen selv. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) vurderer å kjøpe et kabinett på komplett slik at de bygger pcen for meg.. har hørt at jeg får garanti viss jeg gjør det.. og da tester de dataen før de sender den.. stemmer dette? smile.gif i så fall gjør jeg det... Garati har du uansett... fra komplett tror jeg det er 2 år på alt thumbup.gif * OT: Vet du om det er slik garanti på PSdata også? OT. Nei har ikke peiling desverre Endret 17. januar 2007 av iver.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå