Gå til innhold

Ny Xbox 360 i slutten av 2007.


MindTooth

Anbefalte innlegg

Hvem er sure? Jeg er bare kritisk. Såklart er det fint med et forbedret produkt. Men ikke når det gjelder konsoller. Selfølgelig skal den få lov til å bli forbedret med tanke på revisjoner som ikke endrer på hva den kan gjøre.

 

Tenke heller på vanlige forbrukere som ikke har peiling på dette. Kjøper en 360 nå fordi dem tror at det kommer IPTV på den, så blir den som faktisk har IPTV lansert kort tid etter.

 

Jeg nesten garanterer at ingen vanlige forbrukere kommer til å skaffe seg en til for dette. Bortkastet. Oss hardcore gamere kommer nok til å slenge oss på ja, for vi vet hva vi får.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nettopp det de må spør du meg. Selfølgelig vil du ha en stor brukerbase som mulig. Skulle ikke 360 være et mediasenter for alle? Nå mister 360 fokuset og lanserer et bedre mediasenter med den nye konsollen. Tror mange forbrukere vil føle seg lurt av dette.

Lenke til kommentar

Jeg merker at jeg blir litt småirritert når det kommer slike nye konsoller etter at man har betalt noen høvdinger for et inferior produkt. Men, man må vel bare innse at det er slik det er, og kommer til å bli. Man fikk jo f.eks. PS2 Slim etter en tid, og det er vel snakk om en Wii med muligheter for DVD-avspilling nå også.

 

Jaja, får trøste meg med at IPTV ikke er noe jeg hadde benyttet meg av uansett.

Lenke til kommentar
Jeg merker at jeg blir litt småirritert når det kommer slike nye konsoller etter at man har betalt noen høvdinger for et inferior produkt. Men, man må vel bare innse at det er slik det er, og kommer til å bli. Man fikk jo f.eks. PS2 Slim etter en tid, og det er vel snakk om en Wii med muligheter for DVD-avspilling nå også.

 

Jaja, får trøste meg med at IPTV ikke er noe jeg hadde benyttet meg av uansett.

7718204[/snapback]

Nettopp det som er problemet.

 

Når det gjelder Wii så spekuleres det om at dette kan bli mulig med en oppdatering av konsollen også. Heller dårlig med info om dette nå, men vi får se. Er også litt kritisk til det, men folk har dvd-spillere i hus fra før så det er mer overkommelig.

 

Skal heller ikke ha den nye, klarer meg fint med den jeg har. Skulle likt å tatt det i bruk om man har sluppet å betalt nye tusenlapper for det.

Lenke til kommentar

Håper man kan bytte inn til den nye for en liten sum, for det skal jeg gjøre da. Den jeg har nå har begynt å bråke helt sinnsykt i det siste. Det er overlevbart, men jeg vil heller ha en som er mer kjølig og stillegående. :)

 

Jeg kan bytte den i en ny når jeg vil, siden den henger seg opp ganske ofte, men da må jeg vente en måned på en ny. :p

Lenke til kommentar
Håper man kan bytte inn til den nye for en liten sum, for det skal jeg gjøre da. Den jeg har nå har begynt å bråke helt sinnsykt i det siste. Det er overlevbart, men jeg vil heller ha en som er mer kjølig og stillegående. :)

 

Jeg kan bytte den i en ny når jeg vil, siden den henger seg opp ganske ofte, men da må jeg vente en måned på en ny. :p

7718457[/snapback]

Min gamle Xbox 1 (Ikke 360) begynte også å bråke veldig. Fikk byttet den i en nye stille maskin ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...