Gå til innhold

Ny Xbox 360 i slutten av 2007.


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi.. Må si det frister med en litt stillere en.. Og en med større harddisk altså..

 

Og den kunne gjerne kommet nå, siden min fikk sine aller første 3 røde ringer i går :( Men slo den av, dro ut strøm, og fyrte opp igjen. Så får se hvor lenge den varer..

 

Jeg vil ha nye Xbox'en! :):p

Lenke til kommentar

TheScorp, nei, det gjorde det ikke. De sa bare at maskina med HDMI var kun til forskning.

 

65nm maskinen som vi prater om her har vært planlagt lenge, som nå kommer med IPTV og ny hdd. Regner med at Microsoft vil også selge denne hdden separat.

 

Kommer ikke til å kjøpe ny xbox360 bare for det mølet der.

Lenke til kommentar

Hmm.. Så MS annonserer IPTV og den gamle vil ikke støtte dette? Det var et ganske dårlig trekk spør du meg.

 

Kjøper ikke en 360 til bare for å få disse ubetydelige funksjonene. Jeg klarer meg med den jeg har.

 

Liker ikke helt dette med at konsoller begynner å ligne mer på PC. En konsoll skal etter min mening være laget for spill hovedsaklig. Nå kommer Wii med en ny revisjon med DVD-avspilling og 360 med HDMI og IPTV. Hva blir det neste? Virker som vi skal svi for at man ikke tenker godt nok gjennom en konsoll før man lanserer dem.

Lenke til kommentar
Hmm.. Så MS annonserer IPTV og den gamle vil ikke støtte dette? Det var et ganske dårlig trekk spør du meg.

 

Kjøper ikke en 360 til bare for å få disse ubetydelige funksjonene. Jeg klarer meg med den jeg har.

 

Liker ikke helt dette med at konsoller begynner å ligne mer på PC. En konsoll skal etter min mening være laget for spill hovedsaklig. Nå kommer Wii med en ny revisjon med DVD-avspilling og 360 med HDMI og IPTV. Hva blir det neste? Virker som vi skal svi for at man ikke tenker godt nok gjennom en konsoll før man lanserer dem.

7718039[/snapback]

 

 

Er faktisk helt enig med deg der ja. Konsoll burde stoppe og utvikle seg mer og mer til en pc.

 

Pc er pc og Konsoll er konsoll!

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet. Skal vi gå rundt å være sure for at det kommer nyere og bedre produkter? Greit at det er litt synd hvis IPTV ikke kommer til Rev01, men seriøst. Hvis folk virkelig trenger IPTV, så koster ikke Xbox 360 mye lengre. Og for nye brukere, kan de få noe som er nytt, og ikke sitte med det samme gamle som oss.

 

Stiller meg meget positiv til dette. La oss bare håpe HDMI er en av de nye featuresene.

Lenke til kommentar
Pc er pc og Konsoll er konsoll!

7718074[/snapback]

Er enig her. Men hvis konsollen fortsatt har klare mål om å kunne gi en bra spilleopplevelse, ser jeg ikke problemet.

Microsoft har ikke lagt spillene på hyllen selv om de legger til IPTV. De legger til mulighetene oppe på spille delen.

 

Slik med Sony, det skulle ha PS3 til å være et multimediasenter. Men manglet litt den sære spill-imaget. Men sier ikke at PS3 ikke skulle klare å spille av noen spill..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...