MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ny Xbox 360 i slutten av 2007. A 360 version 2 has been spoken about for a while now, and has dominated the headlines throughout January. As has IPTV and how that will work. Now it seems someone with inside information has either accidentally released details Microsoft wanted no-one knowing, or hasn’t a clue himself. Kilde: Xboxic Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Kommer ihvertfall til å kjøpe den. Selv om jeg har en Premium ifra før. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Oi.. Må si det frister med en litt stillere en.. Og en med større harddisk altså.. Og den kunne gjerne kommet nå, siden min fikk sine aller første 3 røde ringer i går Men slo den av, dro ut strøm, og fyrte opp igjen. Så får se hvor lenge den varer.. Jeg vil ha nye Xbox'en! Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 The new 360 is the only way that you can benefit from the upcoming IPTV service. Virker vel heller mindre lovende for nåværende X360-eiere. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Høres spendende ut, men dumt at ikke vi med Premium/Core maskin får IPTV Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Men....Gikk ikke Microsoft ut og benektet dette i forrige uke, i forbindelse med Zephyr? Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 TheScorp, nei, det gjorde det ikke. De sa bare at maskina med HDMI var kun til forskning. 65nm maskinen som vi prater om her har vært planlagt lenge, som nå kommer med IPTV og ny hdd. Regner med at Microsoft vil også selge denne hdden separat. Kommer ikke til å kjøpe ny xbox360 bare for det mølet der. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis det kommer en med innebygd HD DVD drive så blir det mer aktuelt med 360 istedenfor PS3... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Microsoft benekter ny xbox Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 kan jeg bytte mot den andre 360 min?? Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Microsoft benekter ny xbox 7717644[/snapback] Norsk presse vrir på begrepene så det svir. Les de engelske nyhetene du. kan jeg bytte mot den andre 360 min?? 7717659[/snapback] Nei, det kan du ikke. Endret 14. januar 2007 av parallax313 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Microsoft benekter ny xbox 7717644[/snapback] Det er fortsatt ikke den saken der vi diskuterer her. Dette er ikke versjonen med HDMI feks. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 kan jeg bytte mot den andre 360 min?? 7717659[/snapback] Hvorfor skulle Microsoft bli sittendes igjen med gamle X360-modeller? Det ville jo vært økonomisk selvmord. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kan fortsatt hende at butikker tar inn de gamle i bytte mot nye for et lite mellomlegg. Det kan ingen si nei på. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kan fortsatt hende at butikker tar inn de gamle i bytte mot nye for et lite mellomlegg. Det kan ingen si nei på. 7717845[/snapback] Klart det er en ørliten mulighet, men så ikke akkurat noen som gjorde dette med Nintendo DS og DS Lite. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Eh jo? Man kunne bytte inn vanilla DS og muligens et par spill for å få en DS lite. Var en butikk som hadde dette, husker ikke hvilken, men en kjede. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hmm.. Så MS annonserer IPTV og den gamle vil ikke støtte dette? Det var et ganske dårlig trekk spør du meg. Kjøper ikke en 360 til bare for å få disse ubetydelige funksjonene. Jeg klarer meg med den jeg har. Liker ikke helt dette med at konsoller begynner å ligne mer på PC. En konsoll skal etter min mening være laget for spill hovedsaklig. Nå kommer Wii med en ny revisjon med DVD-avspilling og 360 med HDMI og IPTV. Hva blir det neste? Virker som vi skal svi for at man ikke tenker godt nok gjennom en konsoll før man lanserer dem. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hmm.. Så MS annonserer IPTV og den gamle vil ikke støtte dette? Det var et ganske dårlig trekk spør du meg. Kjøper ikke en 360 til bare for å få disse ubetydelige funksjonene. Jeg klarer meg med den jeg har. Liker ikke helt dette med at konsoller begynner å ligne mer på PC. En konsoll skal etter min mening være laget for spill hovedsaklig. Nå kommer Wii med en ny revisjon med DVD-avspilling og 360 med HDMI og IPTV. Hva blir det neste? Virker som vi skal svi for at man ikke tenker godt nok gjennom en konsoll før man lanserer dem. 7718039[/snapback] Er faktisk helt enig med deg der ja. Konsoll burde stoppe og utvikle seg mer og mer til en pc. Pc er pc og Konsoll er konsoll! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg ser ikke problemet. Skal vi gå rundt å være sure for at det kommer nyere og bedre produkter? Greit at det er litt synd hvis IPTV ikke kommer til Rev01, men seriøst. Hvis folk virkelig trenger IPTV, så koster ikke Xbox 360 mye lengre. Og for nye brukere, kan de få noe som er nytt, og ikke sitte med det samme gamle som oss. Stiller meg meget positiv til dette. La oss bare håpe HDMI er en av de nye featuresene. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Pc er pc og Konsoll er konsoll! 7718074[/snapback] Er enig her. Men hvis konsollen fortsatt har klare mål om å kunne gi en bra spilleopplevelse, ser jeg ikke problemet. Microsoft har ikke lagt spillene på hyllen selv om de legger til IPTV. De legger til mulighetene oppe på spille delen. Slik med Sony, det skulle ha PS3 til å være et multimediasenter. Men manglet litt den sære spill-imaget. Men sier ikke at PS3 ikke skulle klare å spille av noen spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå