Gå til innhold

Trenger hjelp med og bygge 2 spill-pc for 40.000,-

Anbefalte innlegg

De skal være Identiske (fikk ikke plass til det, på emnetittelen).

Trenger hjelp med: Strømforsyning (God kvalitet og stabil peak effekt, teit og velge, en som er av dårlig kvalitet, hvis det gjør så levetiden faller på resten av pc`en, villig til og legge maks 1.500,-), Skjermkort (Allerhelst DX10 kort, ett raskt og stabilt kort, som er god til overklokking, ikke mer en 4.000,-), Prosessor (Ingen AMD, skal overklokke den), (Allerhelst Intel Core 2 Duo, ), Minnebrikker (Påkrevd 2 GB totalt, spiller ikke rolle om det er 4x512 mb brikker, eller 2x1024 mb, så lenge det ikke overstiger 2.500,- til 3.000,. skal allerhelst være ddr2 6400, med god timings, og tåle overklokking, uten og gi bluescreens), Lydkort (Skal være Creative lydkort, ikke over 1.000,. , hater lyd-delen på nforce chipsettet, forrige jeg hadde knitret), Kabinett ( Påkrevd god kvalitet, ingen knirking, og tynne vegger , aluminium, ville vært fint, for og få ned vekta noe, Godt med plass, og god kjøling, og ha plass til 2 - 4 ekstra vifter (gjerne 120mm vifter, ville vært fint, noen vifte åpninger i front, til kjøling av harddisk), toppen 1.000,- til 1.500,-), Hovedkort (Allerhelst ett nforce, med gode overklokkings muligheter), Hard-disk (god disk-plass, ikke de dyreste takk, skal ha to identiske disker i Raid0 mode, må være pålitelige disker, ikke mer enn 1.250,- per disk), ,DVD-leser, DVD-brenner.

Behøver hjelp med og velge: kabler, vifter (god luft-flytter uten og støye alt for mye, samme dimensjon som på kabinettet er påkrevd), viftestyring.

Alt det andre har jeg alt.

Trenger ikke: Casemods (pengene skal brukes på pc`en ikke pynt), og ingen vannkjøling (tør ikke og tenke på lekkasjer i kabinettet, grunnet av dårlig montering fra min side), Har Windows XP Corporate Edition, liggandes, et eller annet sted.

Jeg beklager, hvis jeg var for detaljert, med opplysningene, og kravstor som en følge av det, jeg vet hva jeg vil ha av merke, sliter med og finne ut hvilke modeller som er de beste, og velge.

Takk for at dere gidder og lese den lange og rotete meldinga.

Endret av AstaLion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...