Gå til innhold

katagorier med cutenews?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i løpet av noen timer prøvd å lært meg litt php, jeg flekka nettopp opp en side som er her. Den står akkurat nå på pcen jeg bruker så kan hende siden er nede om jeg restarter feks!

Er det mulig linke bio og info siden til cutenews også? dette må jo ligge i egene katagorier i såfall, slik at ikke di postene kommer opp på første siden.

Jeg kunne også tenkt meg å få vite hvordan jeg får feks linker bio bildet til tabellen i midten uten å bruke php. jeg har drevet med html for sikkert 3 år siden og husker noe med "target _blank" osv, er det mulig å navngi tabellen i midten og skrive <a href=_"tabell" ?

Hvordan bytter jeg fonts på newsa? skrifta er alt for stor i forhold til menyen.

Hva synst dere om siden ? :pp tatt i betrakning av at det er kun 1 meny og jeg brukte 10 min :> første gang i photoshop osv

Endret av lin22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å bare vise en kategori tror jeg du kan bruke:

<?php

$category = 5; // nummeret på kategorien

include('cutenews/show_news.php');

?>

Hvorfor kan ikke du bruke php for å linke bio bildet til tabellen i midten? Bar ebruke et et enkelt includescript.

Og tabeller skal bare brukes til tabulære data, ikke til design.

Du kan bruke css til å bytte skriftstørrelse. Hvis du skal skifte skriftstørrelse på alt, kan du bruke:

<style type="text/css">

body {

font-size: 10pt

}

</style>

i <head>

Lenke til kommentar
noen som vet hvordan jeg fjerner warning errorsa under comments?

Warning: Division by zero in D:\web\xampp\htdocs\web\cutenews\inc\functions.inc.php on line 469

7720674[/snapback]

Du kan slå av error_reporting.

PHP
<?php

error_reporting(0);

?>

ah, daså :-) er vel ulovelig å spørre om hvordan man kan fjerne det uten å betale ? :p

7721816[/snapback]

Akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...