Toppris Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Skal ha nytt headset, vil holde det på maks 900 kroner (som passer et Steel Sound v2) Headsettet skal ha mikrofon og fin lyd. Har sett på følgende: Steel Sound 5H V2 Siberia Headset White Sennheiser PC 150 (Vet ikke om dette er det beste de har.) Har lest på Siberia, at det knekker vanvittig lett. Dette er jo negativt. Noen som har erfaringer med Steel Sound og Sennheiser, eller innspill om Siberia? Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg fikk meg Sennheiser PC 160. Tror det er hakket bedre enn 150. Godt fornøyd med det, men om man sitter 4 timer så blir man litt sår på ørene pga putene som ikke omslutter øret men ligger og hviler på det. Det tåler en del juling og mikrofonen virker bra. Les anbefalingene på nettet. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ville sett på nokre andre sennheiser, f.eks HD515 og HD555. Desse har ikkje mic men det funkar fint å setje ein microfon på bordet. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Mhm. så litt ekstra på steel sound. Skal ta en titt på sennheisers. Kan noen si meg forskjellen mellom disse: Steel Sound 5H USB V2 .. og Steel Sound 5H V2 ? Den ENESTE forskjellen jeg ser er på "Utvidet info" hvor det står på den billigste: Andre egenskaper Retraktil mikrofon. Jaså? Følseomhet, Responsbåndbredde og alt det er jo nøyaktig det samme.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har Sennheiser HD555 og jeg kan si med hånden på hjertet at de funker fjell. Det eneste som er negativt, er mangel på mic. Problemet med mic fikses lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå