Jpettersen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nokon som veit kva dette er? Eg kan avslutte prosessen utan at datamaskina stoppar, men når eg scannar C-discen med f-secure får eg ingen utslag. Takk på førehand. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det ser nok ut som om du har fått en troyaner inn på maskinen din. LINK Å skaffe et antiviruspam vil nok kunne klare å fjerne trojaneren + evt. andre uønskede programmer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://virusinfo.prevx.com/pxparall.asp?PX...2a3fb00b79bcd14 AV: AVG Free Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Kan eg berre lasta ned PrevX og bruke det, eller kjem det til å forstyrre F-secure? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Klarer ikke F-Secure å fjerne det? Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Har scannet feilt volum. Fant det og slettet det no. Takk for all hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå