sfougner Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg skal ha ei vifte som IKKE bråker mye til min XP 1900+!! Jeg har nå en GlobalWin CAK38 copper cpu-cooler SocketA (max 2.0GHz!) den bråker no ikke h.... høres ut som et helicopter osm tar av!!! Det er ikke uutholdelig!!! Simen. Lenke til kommentar
St33l Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hehehehe...jeg har samme vifta, satt den på i går. OMFG!!!! DEn bråker noe sinnsykt. Jeg har til og med pc'en i stua...muhahaha, tro dama er blid eller?? =) Den bli tatt vekk idag...setter i den som fulgte med min 1800+ Lenke til kommentar
thoering Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-19 11:17, sfougner skrev:Jeg skal ha ei vifte som IKKE bråker mye til min XP 1900+!!Jeg har nå en GlobalWin CAK38 copper cpu-cooler SocketA (max 2.0GHz!) den bråker no ikke h.... høres ut som et helicopter osm tar av!!! Det er ikke uutholdelig!!!Simen. Altså, "den bråker no ikke h...?" "Det er ikke uutholdelig?" Nei, siden den ikke bråker no h... og det ikke er uutholdelig, da kan du vel ha den da!!! Dyslektiker? mvh Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 ________________________________________ God jul til alle hyggelige og hjelpsomme folk her på forumet! ________________________________________ SPN er tydeligvis ikke en av dem? Yoda :smile: Lenke til kommentar
maximus Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Enermax 80x80x25 regulerbar (14-32db) + Fanadapter 60-80mm. Lenke til kommentar
potetball Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 612FL hos microplex! Jeg kjøpte denne viften og satte på min xp1600+ som jeg har klokket til 1500Mhz(xp1800+). Maskinen har aldri hengt seg eller vært i nærheten. Tempen ligger på 55grader på full load. Kjøleribben jeg bruker er en taisol760. Originalt på den ribben følgte det med en vifte på som jo er litt raskere og mer effektiv, dvs jeg testet den og tempen sank 1 grad. men synes at det da var verdt å sette på 612FL i steden. 612FL er jo helt lydløs. Jeg bruker ikke goop på prosessoren en gang og har ingen ekstra vifter til å suge luft ut og inn av kabinettet. Det ville nok ha hjelpt ytterligere for når jeg tar av sidedekselset synker tempen på cpu med 5-6 grader, men jeg driter i det så lenge maskinen er så lydløs som den er... Så jeg må bare si at for meg virker det som om hvilke vifte en bruker er ganske uviktig. Er du ekstremoverklokker så er det vell greit, men ellers bør du gå for en så stillegående som mulig... ikke bli skremt av at 612FL bare er 1550rpm. Den fungerer utmerket likevell. Jeg kan fortsatt klokke enda på cpuen, men har så dårlig minne... [ Denne Melding var redigert av: potetball på 2001-12-19 14:05 ] Lenke til kommentar
ikkenoeihodet Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Har også på følelsen at Taisol ribben er utrolig effektiv. Men hvis man er på utkikk etter en ribbe som kan modifiseres er Zalman 5005-Cu en skikkelig scglæger... Ribben er utrolig god, og med en litt bedre vifte enn den som medfølger, eks. Papst kan du få en stillegående, og samtidig kraftig kjøler... De har 5005 på netconnection.no og på microplex Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 Takk for svar, jeg finne meg sikkert en vifte som er uuthåldelig :wink: simen. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 hehe. beklager. var ikke meningen å være frekk, jeg prøver jo egentlig å være hyggelig mot folk da. vet ikke riktig jeg, var vel sikkert trøtt eller i dårlig humør da jeg skrev det. kanskje jeg prøvde å være morsom med liksom å skrive noe frekt + å slutte svaret med "mvh" og den signaturen. ikke stygt ment ivertfall. mvh Espen Thøring Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Hadde òg globalwin cak38, den er HELT UUTHOLDELIG.Den er verre enn støvsugeren. Men nå har jeg nettopp sat i ei Taisol CGK760. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå