Tronsn Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nei, nå må Telenor skjerpe seg. Jeg får akurat det samme problemet med youtube, MSN +++ 5kb/sec på noen amerikanske sider der jeg skulle laste ned noen zip-filer =( Har på samme tid satt opp trådløst nett, så jeg hadde jo fin-sett på ruteren i flere timer etter noe feil med oppkoblinga når jeg ikke kom på "nett" (youtube, MSN) Tronsn Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 har 6mbit telenor fra telenor, og noen sider gar veldig treigt.. youtube funker faktisk bra, og ble disconnecta fra msn en gang i gar.. er fortsatt udugelig til en del sider.. Lenke til kommentar
Imhotep Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Snakka med telenor NUH, de hadde ikke hørt noe om dette problemet. Meeen .. nå kan det jo være en ekstrahjelp som tok telefonen ... "Du vil får svar innen 2 dager." takk for den ...... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 haha, dette er jo ubrukelig.. bombarder emailen og telefonlinja dems med feilemeldinger sa de fatter at det er et problem ffs.. Lenke til kommentar
Omnious Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Sitter på internettsupporten og har fått noe mail angående feil på linje mellom new york og ashburn som visstnok fører til problemer på internasjonal trafikk. Eneste mailen jeg har fått fra feilmeldings senteret.. ellers så er det vel standard svar, bevere på linja etc. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Fikk nettopp svar på feilmeldingen jeg sendte inn i går, på SMS: Vi har utført feilsøking i forbindelse med din feilmelding med refnr. xxxxxxx, men vi har ikke funnet noe feil på Telenors utstyr. Mvh Telenor Feilmottak Jadda.. Får sende et par nye feilmeldinger da, så kanskje det tennes en lyspære en plass.. Slenger med link til denne tråden som referanse også. Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Har også problemer, youtube funker ikke, samt et 10talls sider jeg bruker ofte. Har telenor adsl2+ Endret 15. januar 2007 av crewlar98moffe Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 ALLE SOM HAR PROBLEMER - MELD FEIL HER: Telenor Feilmeldingen Online Eller ring 05000 og meld feil der! Når jeg ikke får opp halvparten av sidene jeg normalt sett bruker å være inne på så er det ganske tydelig at det er noe galt en plass, and it ain't here! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Sitter med ustabil ping på samtlige utenlandske gameservere (innenfor eu, Cod2), den låser seg til 100/150/200 ping. Har også 2 ganger opplevd at hele forbindelsen stoppet opp i 5-10 sekunder (?), rimelig labert av Telenor. For ikke å snakke om MSN som lever sitt eget liv for tiden. Ellers er nedlastingshastigheten stort sett som vanlig. Norske nettsteder er også uberørt hos meg, bor i N-Trøndelag. Hovedsakelig routingen, altså. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Teknisk feil På denne siden er det foreløpig en teknisk feil. Vennligst prøv igjen senere. Vi beklager de ulemper dette måtte medføre for deg. Trykk her for å komme til vår forside. Har du fortsatt problemer med Mitt telefonabonnement gi oss tilbakemelding. Uh... Feilmeldingen online feila... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 samme svar fikk jeg. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 JEG HAR NÅ FÅTT SVAR AV TELENOR jeg sendte inn feilmlding via internett og fikk svar en time etter på Problemer med utenlandsider skyldes en feil i link til USA og de driver å retter problemet. det er ikke sikkert telenor som retter problemet så ikke klag på dem Lenke til kommentar
havardr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Snakket akkuratt med noen hos Telenor, de mener det kan være problemer mot visse amerikanske nettseder, var noe problemer hos cogent skyldte han på, men vet nå ikke jeg. Når jeg spurte hvorfor jeg fikk under 1mbit når jeg skal ha 5 til sverige, da baer henviste han med til CanalDigital kundeservice. Samma selskapet, men hos Telenor tar de faktisk telefonen, 15minutter hos CD og intet svar. Lenke til kommentar
CofidiS Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har samme problemet. Prøvde å laste ned noe porno fra Usenet, men alt bare stopper opp. Sinnsykt irriterendes. Lenke til kommentar
TooB Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Godt Telenor legger ut info på driftsmeldinger som vanlig da http://www.online.no/kundeservice/driftsmeldinger/ Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Godt Telenor legger ut info på driftsmeldinger som vanlig da http://www.online.no/kundeservice/driftsmeldinger/ 7726629[/snapback] Hehe.... Detta kan dem ja.... Er vel strengt tatt den første plassen de burde legge ut info Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som får denne til å fungere som den skal? http://www.flickr.com/ Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 den funker fint hos meg med Telenor Basis (bor i Mandal) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fikk svar tidligere i dag: Feilen er kjent og under utbedring. MVh Telenor. Jeg er fornøyd. De gir i alle fall tilbakemelding. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Godt Telenor legger ut info på driftsmeldinger som vanlig da http://www.online.no/kundeservice/driftsmeldinger/ 7726629[/snapback] Driftsmeldingene blir somregel lagt ut etter feilen er fiksa. Forstå det den som kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå