Pinocchio Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei Jeg har spilt Rainbowsix:vegas en stund nå, og grafikken har vært klokkeklar frem til i dag. Da begynte spillbildet å vise statiske feil, slik som svarte teksturhull og bl.a tak og vegger plassert i hytt og pine... Jeg kan ikke komme på å ha gjort noe som skulle skade skjermkortet, et gainward 7600gt, annet enn å overklokket det mildt og med temp. på 50-60c, godt innenfor skadelig temp. Nå er det satt tilbake til fabrikkinnstillinger.. Også hf2 har begynt å vise teksturfeil dog ikke så synlige som Vegas... Kan det være skjermkortskade selv om disse grafikkfeilene er statiske(beveger seg ikke med skjermbildet) eller er det programrelatert\harddisk relatert? jeg har også kjørt ccleaner, og det var også etter dette feilene begynte å komme... Jeg er takknemlig for alle mulige forklaringer og løsninger. Lenke til kommentar
Rambodo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ville tro at du har cloket kortet i hjel, og at du har bryt garantien. Vill ha prøv med et annen skjermkort og sett om feilen fremdeles var der. Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har hatt et lignende problem med et ATi Radeon 9700 pro.... Det skjedde etter mye overklokking, og som Rambodo sier, så skal man ikkje utelukke at det skyldes overklokking. Men det kan også være en plutselig feil også. Uansett, så ville eg prøvd kortet i andre maskiner og evt. prøve et annet i maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå