SideburnsKongen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Blåste mye og mye regn i Akershus igår iallefall.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Blåser helt vilt i bamble nå... Fattern var på taket og festa takplater. Desverre så blåste stigen ned :!: En passerende nabo måtte sette den opp igjen slik at han kom seg ned Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Har roet seg en god del her ute med kysten nå ihvertfall. (leste at det ville bevege seg innover i landet). Naboens trampoline har flakset 50 meter og ligger pent plassert i en hekk.. Tok sin tid før jeg sovnet i natt/morges... Litt vel mye lyder som gjorde meg bekymret når vindkasta satt inn sine værste støt. Vistnok orkan styrke jevnt på Utsira, og orkan i kasta en del andre steder. Faen; Orkan, da snakker vi om vind alså! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er masse kosevind her i krokstadelva ja. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja det blåser så det suser her i Rælingen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 ---- Noen som ligger våkne og tenker på båter ol. som ligger i havnen? Selv så har jeg fått begge mine båter på land dette året (heldigvis!). 7716771[/snapback] Akkurat nå er det mer eller mindre vindstille i Bergen. Men det er to båter som har sunket i natt. http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article2518009.ece Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det blåste kraftig i natt, men nå har det gitt seg. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Her i Trondheim er det vindstille Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Blåste jævlig i natt, var sånn at gardinene datt litt ned og plakater snurra litt osv. - Jeg hadde vinduet litt åpent. Men ellers er det ikke så ille. Bor i Østfold, ikke så langt fra vannet. Kan kjøre moped lissom Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Helt forferdelig vær her jeg bor vertfall.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Her i Trondheim er det vindstille 7718077[/snapback] Jeg har alltid likt vind, så jeg hadde tenkt meg ut for å nyte været. Men neida =/ Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Her blåste det så kraftig at en liten hytte-thingy til en som bor nemre oss knuste og taket blåste opp i et tre Og en strøm-boks eksploderte på en eller annen måte! Så her var det ingen strøm siden 2 tiden i natt. Det samme skjedde natta før.(det med strømen, forbanna uvær) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg så ut av vinduet i dag og så et tre som vaiet voldsomt og tenkte at nå måtte det da snart dette ned, jeg ventet og ventet, men ga til slutt opp og konsentrerte meg om å følge med på Alpint. Noen minutter senere ville mamma ha meg med på tur, når jeg gikk ut så jeg det samme treet jeg hadde sett på fra stuevinduet var falt ned. Vi bestemte oss for å gå i skogen (joda, kall oss gærne) hvor vi så flere trær, på et sted så vi 5 trær som hadde gått opp med roten eller brukket av. Det blåste kraftig mens vi gikk på tur. Når vi gikk forbi et spesielt sted hørte vi et tre knake og det holdt på å brekke, vi ville se om det falt ned, men det gjorde det ikke og vi gikk videre. Så kom vi frem til et område hvor flere trær hadde detti over stien. Og det begynte nå å blåse skikkelig kraftig opp og trær knaket rundt oss, dere kan tro vi fikk opp farten! Når vi så kom hjem, hadde en bjørk like ved huset blåst ned, treet sto der 30 minutter tidligere når vi hadde begynt å gå... Det som var litt irriterende var at jeg så veldig gjerne ville sett et av de to trærne utenfor huset vårt når de gikk ned. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Her er det så si vind stille Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Blåser litt her i Lillehammer, men er verre med snøen som laver ned. Hadde det vært meg hadde jeg jublet over å få snø Her på Jæren er det bare regn Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Blåser litt her i Lillehammer, men er verre med snøen som laver ned. Hadde det vært meg hadde jeg jublet over å få snø Her på Jæren er det bare regn 7718767[/snapback] Permanent sommer plx. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Personlig satser jeg på å etablere meg geografisk hvor det er klareste skille mellom årstidene. (Altså, mye snø om vinteren og varmt om sommeren. ) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Personlig satser jeg på å etablere meg geografisk hvor det er klareste skille mellom årstidene. (Altså, mye snø om vinteren og varmt om sommeren. ) 7718995[/snapback] Jeg foretrekker å reise for å finne snøen, da kan man ha moroa med den, men man slipper ulemper som å måke, kulde og denslags. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Noe jeg sikkert konkluderer med ganske raskt etter jeg har flyttet. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg foretrekker å reise for å finne snøen, da kan man ha moroa med den, men man slipper ulemper som å måke, kulde og denslags.Jeg vil heller ha -5° og snø enn 5° og regn. Da slipper man i bli søkkvåt hver gang man står å venter på bussen. Mot kulde trenger man bare hue og hanske, og så er alt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå