Gå til innhold

Jeg hater Gwen Stefani

Acrid

Anbefalte innlegg

ALT denne idiotmerra har gjort har vært bedritent. No Doubt også..."ska-band" meg i de mørkeste deler av endetarmen min.. Enkelte unntak har dog vært makkverk.

Kom i skade for å høre denne låta nå isted. Har hørt mye dritt opp gjennom årene (Dødheimsgard - 666 International...nevner man det selvfølgelige eller tar man det for gitt?), men ALT er på trynet her. Teksten, melodien, låtstrukturen, den absolutte og totale mangel på noe som i det hele tatt minner om begrepet "catchy", den miserable synginga hennes... Det hele er et fatalt forsøk på å høres ut som Black Eyed Peas. Jeg har aldri hørt noe mer fryktelig elendig enn dette her og ingen kan lage noe verre selv om de prøver.

Tidenes sellout-hore. For en jævla vits.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
ALT denne idiotmerra har gjort har vært bedritent. No Doubt også..."ska-band" meg i de mørkeste deler av endetarmen min.. Enkelte unntak har dog vært makkverk.

Kom i skade for å høre denne låta nå isted. Har hørt mye dritt opp gjennom årene (Dødheimsgard - 666 International...nevner man det selvfølgelige eller tar man det for gitt?), men ALT er på trynet her. Teksten, melodien, låtstrukturen, den absolutte og totale mangel på noe som i det hele tatt minner om begrepet "catchy", den miserable synginga hennes... Det hele er et fatalt forsøk på å høres ut som Black Eyed Peas. Jeg har aldri hørt noe mer fryktelig elendig enn dette her og ingen kan lage noe verre selv om de prøver.

Tidenes sellout-hore. For en jævla vits.

7716755[/snapback]

QFT

Lenke til kommentar

Smaken er som baken. Jeg synes det meste av det Neptunes er involvert i er fett, og om dette ikke er den beste beaten/melodien de har mekket så er den heller ikke så ille som trådstarter skal ha det til. Er det den er ment å skulle være, nemlig en gladlåt som skal spilles når folk er i festhumør, og ikke noe du setter på når du er i mood for søken etter livet eller noe sånt...

Lenke til kommentar

Nå skal du høre her, trådstarter:

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg så på den videoen du linket til, og... Hva skal man si? Jeg fikk vel hakeslipp, antar jeg.

Og det verste var vel at noen hadde prestert å legge videoen i kategorien "music".

Musikk? De lydene som oppstår når det foretas gassutslipp fra "de mørkeste deler av endetarmen min" er jo steike vakkert i forhold til dette!

Jeg melder meg herved på i "Jeg hater Gwens Stefani" -klubben. Hvis det finnes noe slikt, da.

Lenke til kommentar

Jeg visste at tråden kom til å være bra når jeg så hva tittelen var, men når jeg så hvem som hadde skrevet den skjønte jeg at den kom til å eie.

Alt, hvert eneste jævla ord av det som er skrevet er fullstendig sant.

All musikk som er mindre enn tre hakk borte fra denne sjangeren kan brennes, drepes, voldtas og sendes til helvete, i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Jeg synes det meste av det Neptunes er involvert i er fett, og om dette ikke er den beste beaten/melodien de har mekket så er den heller ikke så ille som trådstarter skal ha det til.

7716871[/snapback]

Du har faktisk på en måte rett, live-versjonen er enda verre! Gud hjelpe oss alle.

Er det den er ment å skulle være, nemlig en gladlåt som skal spilles når folk er i festhumør, og ikke noe du setter på når du er i mood for søken etter livet eller noe sånt...

7716871[/snapback]

Jeg var i festhumør helt til jeg hørte denne låta. Pils, pizza og Wii Sports med noen kompiser. Hadde det kult som bare det. Men så satte noen på den andre TVen og katastrofen var et faktum. Der var den blonde merra i full gang med å ødelegge kvelden for oss alle.

Trenger vel ikke engang si at han ikke lenger er en venn av meg.

Lenke til kommentar

Sangen er jo råcatchy. Blander det beste av begge verdener med en fiffig, dansbar krysning av hiphop og R'n'b. Det at hun faktisk jodler (!) viser jo hvor fleksibel musikken hennes er, og at hun har vist åpenhet for utenlandske impulser.

You've got to let the beat get under your skin

You've got to open up, and let it all in

Det er jo en metafor, ikke sant. Bare suuuge inn beaten, liksom. Hun mener jo ikke at du skal la beaten komme under huden, det blir jo ganske vanskelig.

At hun ikke nødvendigvis følger et veldig tradisjonelt rytmisk mønster betyr jo bare at hun er en såpass flink artist at hun slipper å følge et allerede tråkket spor. Synes du er litt dum og slem mot Gwen jeg nå, Glint.

Lenke til kommentar
Er det den er ment å skulle være, nemlig en gladlåt som skal spilles når folk er i festhumør, og ikke noe du setter på når du er i mood for søken etter livet eller noe sånt...

7716871[/snapback]

Er ikke det at man lager såkalte gladlåter en unnskyld for manglende musikalsk ferdighet, akkurat som interne vitser er det innenfor humor?

Sangen er jo råcatchy. Blander det beste av begge verdener med en fiffig, dansbar krysning av hiphop og R'n'b. Det at hun faktisk jodler (!) viser jo hvor fleksibel musikken hennes er, og at hun har vist åpenhet for utenlandske impulser.

7716969[/snapback]

Men så kan man spørre seg om det virkelig er lurt å dra inn utenlandske eller utenomjordiske impulsler, når hun tydeligvis ikke greier å mestre veletablerte ting som det å synge.

:)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Glint, skjerp deg. Hør på What you waiting for før du uttaler deg neste gang :)

7717025[/snapback]

Jeg hørte halvveis gjennom sangen før ørene mine begynte å blø.

Hva var poenget ditt?

7717051[/snapback]

At man kan -- sett at man er noe beruset, for å si det mildt -- bli litt kåt av'n?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...