_FnX_ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg venter på ADSL fra Mimer, har 3 maskiner hjemme, og kunne gjerne tenkt og fått internett på alle 3, samtidig som de er i nettverk med hverandre. Hva må til? Og hvordan? Håper noen der ute har en billig og enkel løsning til meg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 11:37, skrev |FeNiX|:Jeg venter på ADSL fra Mimer, har 3 maskiner hjemme, og kunne gjerne tenkt og fått internett på alle 3, samtidig som de er i nettverk med hverandre. Hva må til? Og hvordan? Håper noen der ute har en billig og enkel løsning til meg. Kjøp en rimelig bredbåndsrouter, koster fra litt over 500,- på websjappene, det er hvertfall den enkleste løsningen. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Enklest, ikke nødvenidigvis billigst -> en ruter... nå vet jeg ikke hva som følger med fra lev. din, det kan jo godt hende det følger med en, evt da koble til en switch hvis det ikke er innebygget i ruteren. _________________ Noen som vet hva som skjer her [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-11-27 11:42 ] Lenke til kommentar
m0rg Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Sjekk ut http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Såg på den like før jeg leste innlegget ditt :smile: Men, takk for hjelpen. Må vel ha ett par nettverkskort og kabler og, forslag til billig løsning der? :smile: [ Denne Melding var redigert av: |FeNiX| på 2002-11-27 11:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå