scythe Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 er jo bare å snakke i vei om alt mulig det er godt å spørre henne mange spørsmål så bare sitter du der og hører og tenker hvor deilig det hadde vært å pule henne funker hver gang hvis det blir pinlig stillhet så kan du for.eks si : moren din er søt.. den er en vinner Lenke til kommentar
butare Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Snakk om henne (men ikke virk masete) . Spør om foreldrene hennes. Har hun søsken? Hva driver de på med? Hvilken mat liker hun? Hva er hennes favorittfarge? Damene er som oss. De liker at noen er interesserte i oss og det vi har rundt oss. Hva enn du gjør.. ikke vær vulgær. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg satser alltid på å få henne til å le(morsom som jeg er). Det funker som regel skikkelig bra. Snakk om tilg i hverdagen da du dreit deg, eller en fyr du kjenner gjorde noe sykt elns. I tillegg er det bra hvis dere gjør noe samtidig som dere snakker, da har du aktiviteten som sikkerhetsnett. Hvis det blir stille kan du si ting om det dere gjør mens du tenker ut hva du ska si til henne etterpå. "Faen jeg bomma!" Eller "dritt! Du vinner!". Slike ting funker som faen for meg. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Bruker alltid å gå bra for meg så lenge jeg spør spørsmål om henne eller ting som omgår henne Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Spør henne om ting slik at dere blir bedre kjent, og ikke bare snakk om deg selv. Etterhvert, så går nok praten automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå