Schjellin Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Kan noen tipse meg om noe bra Sanger. jeg Liker Techno.. Og litt rolig musikk som f.eks: Stage Dolls - Love Don't Bother Me LINK ; Endret 14. januar 2007 av TobzzZ Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kan noen tipse meg om noe bra Sanger. jeg Liker Techno..Og litt rolig musikk som f.eks: Stage Dolls - Love Don't Bother Me LINK ; 7716454[/snapback] For å si det sånn; jeg liker techno til TIDER selv også, så lenge det er bra laget. Men du nevner Stage Dolls? Det er jo nesten motsatt? Det bekymrer ikke meg, nesten tvert om. Det finnes da bra dance-låter som er melodiske også? For Stage Dolls er da bygget på "melodikk"? Hvis det er DEN linjen du savner i ditt svar kan jeg anbefale all god musikk mellom: The Beatles, Toto, The Feeling og The Darkness på en måte. Uansett vil du ikke bli skuffet hvis du er opptatt av arrangement, lyd og vedvarende opplevelse over år Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Sorry Endret 15. januar 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) http://x6.no/supportforum.php?showtopic=42170 Der er noen sanger Siden du liker techno og Stage Dolls så beviser det at du ikke har noen musikksmak så jeg anbefaler at du fortsetter å høre på de den ene sangen av Stage Dolls og resten av tiden sitter å ser på vg lista topp 20 7716982[/snapback] Vi ber derfor om at folk som poster her: 1. Alle har rett til å like den musikken de liker uten å blir angrepet personlig for det. klikk techno er musikk Endret 14. januar 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå