Melvin Snerken Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Heisann! Har laga meg et cd "cover" på dataen til ei brent dvdplate som jeg tenkte jeg skulle printe ut på et vanlig at og lime på dvdplata, går dette? Med tanke på at den skal spinne ganske mange rpm inni dvd rommen og det kan bli varmt.. Eks, printe ut og lime på: Endret 14. januar 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Haha.. nevermind! Endret 14. januar 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
sforum Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har ihvertfall brukt cd-plater med både papir og tape på seg. Tror ikke det blir noe problem. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Så lenge vekten er lik, så er det ikke noe problem. Jeg prøvde å spinne opp en cd som det var klippet av en bit av LOL Den rev seg selv i filler. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hadde en tjukk teipbit på den ene siden av en cd en gang. Bråka når den spant i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå