Delvis Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) ..Har sett noen videoer av Løver vs Tigre, og det ser faktisk ut som løven er den tøffeste i klassen fight Endret 14. januar 2007 av groenn Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 ..Har sett noen videoer av Løver vs Tigre, og det ser faktisk ut som løven er den tøffeste i klassen fight 7716260[/snapback] Tja, sikkert det. Men ved mitt blivende tankemønster må jeg si at vi mennesker er i stand til å gjøre ting som er mer eller mindre betydlig i den sammenheng. På skråplan, eller om du vil; på kvinnenes domene; er det kvinnene som har kommet lengst og som er mest skumle og forrykende i denne sammenheng! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Tror ikke jeg ville køddet med noen av de. Tigre er uansett kulere enn løver, da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 7721209[/snapback] For noe pirkete tull Bare fjern hele greia for meg, det var ikke viktig Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 H.M Kong Harald Is teh king! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Trådstarter viser ikke vilje til å forandre emnefelt, så da stenges tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg