tigerhopp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei sitter her og er helt grønn på speilrefleks enda. Er det noen som kan svare meg på om det går ann og se motivet i displayet før mann tar bilde på en eos400d ? Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Det kan man ikke på DSLR, da spejlet spærrer for sensoren indtil billedet tages. (der er et par undtagelser - jeg mener det er Olympus DSLR) Endret 14. januar 2007 av Kigulu Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Uff. Folk kjøper seg kamera til tusenvis av kroner, men har ikke engang grunnleggende kunnskaper om slike kamera. Sorry at jeg sier det..... Men nei, det er ikke mulig på det kamera. Forresten, velkommen til forumet. Om du ser i menyen til venstre, ser du en søkefunksjon. Den kan være verdt å prøve. Lenke til kommentar
trondage Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg mener å ha sett en knapp på framsiden som tar et "preview" bilde for deg... Men, nei det vil aldri fungere slik man er vant til på "vanlige" kamera hvor man ser alt som skjer på skjermen før man trykker. :-) Lenke til kommentar
pederk Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg mener å ha sett en knapp på framsiden som tar et "preview" bilde for deg... Men, nei det vil aldri fungere slik man er vant til på "vanlige" kamera hvor man ser alt som skjer på skjermen før man trykker. :-) 7716347[/snapback] Det kan være knappen for å forhåndsvise dybdeskarphet du tenker på. tigerhopp: Med DSLR får du stole på hva du ser i søkeren, og lære deg hvordan lysmåleren i kameraet ditt funker og behandler forskjellige situasjoner. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det tar nok ikke lang tid før du har glemt at du vil se bildet på skjermen.. Knips noe få bilder så er skjermen glemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå