Gå til innhold

Selge X800XL, verdi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å legge det ut på bruktmarkedet her på hw.no.

Fant ett tilsvarende kort der til 700 kr.

Selger det uansett ikke for under 600, da kan det heller ligge der i skuffen. Så jeg har jeg et backup-kort i tilfelle, liksom.

Lenke til kommentar
Vel da legger du det ut til 600,- eller 650,- så for du kanskje solgt før han andre om noen er interessert ...

Men du kan få det ganske høyt på QXL da !

7716272[/snapback]

I motsetning til det andre, så har jo kortet mitt en OK kjøler til 200 kr montert.

Dessuten får man aldri MER enn det man foreslår i utgangspunktet. Basic forhandlingslogikk.

Tenkte at det kanskje var kjappere å selge her på hw, men til lavere pris fordi folk har mer peiling...

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

At kortet er moddet med en billig vifte faller nokk ikke i god fisk for mange med tanke på garanti og behandling. Da burdet du i alle fall pointere at orginal viften følger med i så god stand som ny (regner med den er det om du ikke har brukt den)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
At kortet er moddet med en billig vifte faller nokk ikke i god fisk for mange med tanke på garanti og behandling. Da burdet du i alle fall pointere at orginal viften følger med i så god stand som ny (regner med den er det om du ikke har brukt den)

7716434[/snapback]

Kjøpte kortet for snart 2 år siden. Originalkjøleren følger med. Nye kjøleren er forholdsvis billig ja, men har fungert langt bedre enn originalen i godt over ett år. Regner med at omtrent alle forstår at brukt er brukt og nytt er nytt uansett.

Edit: Kjøper må uansett hente hos meg, sender den ikke i Posten. Kan testes før evt. salg.

Edit2: ..men det er egentlig blahblah, spørsmålet mitt er hvor mye jeg kan forvente å få for det (og ikke den tekniske verdien) slik kortet er nå - "moddet" og alt.

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

For kjøper er det jo ikke bla bla bla om det fortsatt er garanti og evnt om det er så moddet at kortet har mistet garantien, det er tvert imot en viktig del.

Uten garanti rundt 500-600 kr om du ikke skal ta overpris, 650 da får du en bra pris for kortet.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
For kjøper er det jo ikke bla bla bla om det fortsatt er garanti og evnt om det er så moddet at kortet har mistet garantien, det er tvert imot en viktig del.

Uten garanti rundt 500-600 kr om du ikke skal ta overpris, 650 da får du en bra pris for kortet.

7716662[/snapback]

"blahblah" i min andre redigering av min forrige post, var myntet på min første redigering av samme, ikke ditt innlegg.

Du ville altså lagt ut kortet for 650 kr, og forventet minst 500? Det er jo det jeg spør om her. Ikke om det er overpris.

Edit: bare typo denne gangen :p

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

Tviler litt på om garantien er avgjørende. Har dessuten ingen kvittering, og kjøpte det dengang på nå nedlagte flexi-data *sukk*

Hvis det er saklig å forvente f.eks. 600 kr for kortet, er det jo dumt å prise det lavere enn 650-700 i utgangspunktet.

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

Siden kortet er verdt såpass lite valgte jeg å beholde det, og heller bytte ut CPU og hovedkort i stuemaskinen min. Fikk tak i en billig A64 3500+ og et S939 hovedkort, og har gitt bort min gamle P4 2,4 S478, og X700-skjermkortet jeg hadde i den maskinen før. Ble en temmelig bra oppgradering, kan kjøre saklige spill i stuen nå :)

Edit: typo

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar
har gitt bort min gamle P4 2,4 S478, og X700-skjermkortet jeg hadde i den maskinen før.

Hvorofr sa du ikke noe til meg :cry:

7761659[/snapback]

Du har jo bra saker fra før, og hun som fikk det hadde en gammel Celeron og et Radeon 9250-kort ;)

Lenke til kommentar
Hmm det var AGP ?

Jepp, X700-kortet altså. Fins vel bare AGP til S478. Derfor jeg har skaffet meg nytt hk+cpu, for å bruke X800XL-kortet i stuen. Sikkert mer geniale måter å oppgradere dén maskinen på, men det passet seg slik. Det er flere områder å score på enn i Futuremark, liksom :cool:

Edit: reformulert

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...