Hallomann Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei Jeg har nylig installert Hamachi, men har ikke fått til å browse eller se pingen til andre som er på samme server. Jeg har lest litt rundt omkring om at jeg må åpne porter og brannmurer, men aner ikke hvor og hvordan jeg gjør det. I går hadde jeg LAN her hjemme med en kompis. Vi satt på samme nettverk og han fikk til å browse andre, men ikke jeg, så tror ikke det har noe med portene å gjøre(ikke at jeg har peiling ellerno men). Jeg legger til litt info som kanskje kan være til nytte for å hjelpe dere å svare. Jeg har Asus A8N-SLI Deluxe Hovedkort Norton AntiVirus Online Adsl som nettleverandør Noen som kan hjelpe meg? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Teoberg Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei Jeg har nylig installert Hamachi, men har ikke fått til å browse eller se pingen til andre som er på samme server. Jeg har lest litt rundt omkring om at jeg må åpne porter og brannmurer, men aner ikke hvor og hvordan jeg gjør det. I går hadde jeg LAN her hjemme med en kompis. Vi satt på samme nettverk og han fikk til å browse andre, men ikke jeg, så tror ikke det har noe med portene å gjøre(ikke at jeg har peiling ellerno men). Jeg legger til litt info som kanskje kan være til nytte for å hjelpe dere å svare. Jeg har Asus A8N-SLI Deluxe Hovedkort Norton AntiVirus Online Adsl som nettleverandør Noen som kan hjelpe meg? Takker for alle svar 7716094[/snapback] Reinstaller programmet:P Har hjulpet oss mange av min kompiser med samme problem på hamachi.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå