Gå til innhold

Brettspill butikker?


Insanity

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen som har godt utvalg og bra priser på brettspill? Jula nærmer seg, og man må vel være litt sosial med familien. Men vri åtter og lignende er ikke så veldig givende liksom :smile:

 

Kikka litt på funagain.com, men de hadde helt horrible fraktpriser. 37$ for en liten pakke. Gjerne noen butikker i England, er vel litt billigere frakt derfra enn fra USA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-27 14:05, skrev zuperMensch:

Avalon og Outland har bra utvalg.

Hva slags type brettspill er du ute etter?

Hvis det er mer av typen familiespill er vel en leketøysbutikk plassen å handle?


 

Har bare erfaring med Avalon, men de er til gjengjeld veldig bra. De var, iallefall tidligere, dyktige på å grave opp sære ting de normalt ikke fører. :smile:

 

Hmm.. Kanskje jeg skal grave opp de gamle brettspillene igjen. Noen her fra Larviks-området som spiller Axis&Allies ?

 

(Jeg veit det finnes en pc-utg, men den suger kølle! Puter'n er alt for lett å slå :sad: )

Lenke til kommentar

KJØP SETTLERS MED ALLE TILLEGSPAKKENE!

Et av de beste brettspillene som er laget! Hvis du har "Seafarer" og "Cities & Knights" utvidelsene så er det konge!

Dette kan spilles av folk i alle aldre (bør være over 10-12 da)

Avalon og Outland selger det til blodpris, så jag tror det beste (billigste) er å bestille det fra utlandet.. Vet ikke helt hvor, men jeg har en kamerat som bestilte det fra USA..

(Og kjøp den engelske versjonen, mye bedre kvalitet på kortene enn i den norske versjonen hvor kortene bare er av papir/papp)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 19:50, skrev runeb:

Det fins flere Norske brettspill-butikker på web. Min favoritt er
. Har bestilt mange spill derfra, og har bare gode erfaringer. Rimelige priser har de også.


Andre alternativer (som jeg ikke har prøvd selv ennå) er:


(Sinnsykt billig Settlers!)



Det var kun på avalon de hadde den engelske utgaven da, og den er litt dyr (i alle fall der!).. Vet ikke om du har det selv, men i den norske/danske utgaven er ressurskortene i veldig dårlig kvalitet (nesten papir), mens det i den engelske utgaven er skikkelige kort.. Og den engelske utgaven bare er kulere :smile: .

Lenke til kommentar

Jeg har også den engelske utgaven og er helt enig i at den er verdt pengene selv om den er over dobbelt så dyr. Kortene i den norsk/danske utgaven er ikke mye å skryte av. Mine ressurskort begynner jo allerede å bli utslitt, så jeg tør ikke tenke på hvordan de hadde sett ut hvis jeg hadde hatt den norske utgaven.

 

Men det er mange andre spill en Settlers, da. Puerto Rico og Eufrat & Tigris anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...