Gå til innhold

Hvordan skjære opp pizza?


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et stort antall pizzaskjærer eller hva det nå heter.. ja hva heter det egentlig, de runde dingsene du skjærer pizzaen med? (aner jeg en ny topic) :hmm:

7716344[/snapback]

 

Pizzahjul? :D

7737286[/snapback]

Pizzahjul! :D

7737295[/snapback]

 

De heter pizzahjul ja :p

Lenke til kommentar
noen som har prøvd å dele pizzaen først å så steke den?

7755676[/snapback]

 

ja det er et helvete. Iallefall når den er dypfryst og hvis jeg bare skal ha en halv en. Da tar jeg frem den største og sløeste kniven på kjøkkenet og prøver febrilskt å dele den. Ender som oftest med at hele pizzaen knekker i store flak, og pizzafyllet hagler veggimellom.

Lenke til kommentar
noen som har prøvd å dele pizzaen først å så steke den?

7755676[/snapback]

 

ja det er et helvete. Iallefall når den er dypfryst og hvis jeg bare skal ha en halv en. Da tar jeg frem den største og sløeste kniven på kjøkkenet og prøver febrilskt å dele den. Ender som oftest med at hele pizzaen knekker i store flak, og pizzafyllet hagler veggimellom.

7755941[/snapback]

Knekk den, da.

Lenke til kommentar
Knekk den, da.

7756177[/snapback]

 

hehehe, har også prøvd det, men det er 50% sjanse for at alt fyllet stikker av eller at den knekker på en plass den ikke bør. Men det går noen ganger. Så denne metoden bør du bruke hvis du ikke er kjempesulten eller har en pizza til i reserve. :D

Lenke til kommentar
Knekk den, da.

7756177[/snapback]

 

hehehe, har også prøvd det, men det er 50% sjanse for at alt fyllet stikker av eller at den knekker på en plass den ikke bør. Men det går noen ganger. Så denne metoden bør du bruke hvis du ikke er kjempesulten eller har en pizza til i reserve. :D

7756198[/snapback]

 

Det er jo hybeltriks nr.1! Selvsagt mens den er frossen og plasten på. Knekkes to ganger så har du 4 flotte biter. Det er forresten sektorer og ikke trekanter :tease:

Lenke til kommentar

Runde pizzaer som grandiosa etc, deles opp i 4 trekantede biter om jeg er for meg selv, eller har mindre enn 4 gjester. Om det er mer enn 4 som skal ha, deles den opp i 8. Hjemmelagde pizzaer, som alltid er firkantede i mitt hjem, deles opp i firkantede biter.

Endret av remmm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...