frohmage Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ellers er tequila godt, dersom man drikker det slik det skal drikkes. 7720485[/snapback] Ja, alt er jo "godt" hvis du slipper å kjenne smaken. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Malibu er veldig søt rum. Kokospreg. Veldig godt i mindre doser! Ble kjøpt mye rett etter jeg ble 18 år. Husker jeg hadde veldig sansen for Malibu blandet med syrlig brus, ofte Schweppes Lemon. 7716293[/snapback] Støtter denne. Malibu er godt, gjerne sammen med ananasjuice (til tross for at jeg ikke liker ananas). Kan også blandes med melk, men drikkes da helst i små mengder for min del da det blir litt for søtt. 1 del malibu og 3 deler melk er nam. Og 1 del malibu og 2-3 deler ananasjuice? Jeg husker ikke helt Hva med øl? Det er vel den beste alkohol-drikken av dem alle For nybegynnere er Budweiser og Corona, sistnevnte gjerne med en lime, å anbefale. Vil du ha mer for pengene, starter du med Tuborg, som også er lettdrikkelig... 7718088[/snapback] Heineken er også ganske lettdrikkelig, tør jeg påstå Ellers er Jägermeister og Red Bull godt. Harvey headbanger delux kan også anbefales: Vodka, sitronjuice og ananasjuice (tror jeg det er). EDIT: dette er i hvert fall mine erfaringer etter ei uke i Polen (; Endret 14. januar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ellers er tequila godt, dersom man drikker det slik det skal drikkes. 7720485[/snapback] Ja, alt er jo "godt" hvis du slipper å kjenne smaken. 7720516[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Hvordan serverer man drinker som passoa, malibu og annet brennvin egentlig? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ellers er tequila godt, dersom man drikker det slik det skal drikkes. 7720485[/snapback] Ja, alt er jo "godt" hvis du slipper å kjenne smaken. 7720516[/snapback] Hæ? 7721245[/snapback] Tenkte vel egentlig på den tradisjonelle sitronen som døyver ettersmaken. Men det er kanskje ikke slik du mener tequila skal drikkes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er jo akkurat smaken som gjør tequilla så godt da! Skal jeg sette meg ned å kose meg med noe sprit så er det tequilla jeg må ha... "José Cuervo, you are a friend of mine" som det heter i sangen! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg vekker denne til liv igjen, med en liten tvist; Noen som har en god oppskrift på sangria? Nevn gjerne noen konkrete viner som passer godt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Mickey Finn's med knust is. <3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg er ikke den mest erfarne men ejg vet at disse er gode. -Blue non, Hvitvin. -Black tower, hvitvin. -Metaxa , gresk drikk er vel på 20 % eller 40% kan finne det ut:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå