-Teddy- Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tok en fototur idag. Var ganske mørkt ute, og bildene ble ganske kjedelige rett fra kameraet. Etter litt fiksing i råfilene, endring av fargebalanse m.m. endte jeg opp med to bilder jeg likte selv. Ser det er en strek på det ene bildet jeg burde klonet vekk. Ikke se på den Hva syns dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nr 1 ville jeg croppet om, Nr 2 var ihjel redigert. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hva med mer cropping i toppen på bilde nr 1? Slik at man ikke ser kanten av betongen? Ikke mer crop i bunn. Nr. 2 var bra, kanskje ikke sylskarpt, men men... Marius Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Ville også croppet nr 1, men hvordan har jeg ikke bestemt meg for enda Endret 13. januar 2007 av nitramdg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Crop iallefall slik at kantene på åpningen er like store. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nr 1 ville jeg croppet om, Nr 2 var ihjel redigert. 7715903[/snapback] Enig. Det andre bilde var helt greit, helt til jeg forstørra bildet.... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Har fikset på skarpheten til #2 samt croppet og klonet litt på #1. http://teddyen.net/?p=99 Endret 14. januar 2007 av -Teddy- Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg likte bilde 2. Er nok fargene på himmelen som gjør det. Men jeg syns forgrunnen tar ekstremt mye oppmerksomhet... ville nok croppet en del på det. Lenke til kommentar
roffern Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 På nummer 2 ville jeg tatt noen skritt ut på åkern og droppet alt det "rotet"(Steinene) som ligger fronten. For jeg regner med du ønsker at den "brennnede" himmelen skal være motivet her, men mitt blikk blir hele tiden dratt mot steiner og rot i forgrunnen så det er boomert her. Ellers så likte jeg den himmelen veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå