Gå til innhold

Årskavalkade for Diskusjon.no 2006


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å legge til hvorfor jeg burde være nevnt og gjøre det enda klarere. På skolen til -Teddy- har folk tydeligvis skjønt det. Der har jeg en tilhengerskare som forguder meg. Beviser? Vel, vi har dette:

IMG031.JPG

Er dere ikke overbevist nå, er dere rare. Når man til og med får forkortelsen av sitt eget nick tagget inn på en norsk skolevegg, sier det noe om populariteten.

Lenke til kommentar

Nok en kjempe god forumartikkel av deg, kan vel i9kke kalle det noe annet :)

 

Der også at listen min over populære tråder og litt annet stuff ble benyttet. Hyggelig at man kan være til hjelp.

 

Benytter anledningen for å takke for et flott år med dere alle og kanskje spesielt moderatorene og Ueland som har hjulpet meg med mye, men ikke bare meg, men dere alle også!

 

Dotten, et mesterverk av en bruker :love:

Lenke til kommentar

Ikke så lang tid å skrive faktisk, setningene flyr når jeg først begynner. Men letingen og linkingen derimot, der snakker vi tid :wee:

 

Så er det jo bilder å finne av de fleste som ble navngitt, er jo bare til å klikke på nickene :innocent:

 

Er bare glad for et par av tipsene jeg fikk internt om saker som opptok forumet i året som gikk.

Lenke til kommentar

Jeg kan bare tenke meg hvor lang tid all den linkingen har tatt, men det er et resultat som er enestående. Utrolig :)

 

Husker godt at simen1 ble community manager og at jarmo ble moderator, men det største av alt må ha vært når jeg ble admin, ikke for å være en selvskryter, men det har skjedd ganske mye siden september og etter jeg fikk komme med mitt engasjement ;)

Lenke til kommentar

apropos linking, det var ett par av de jeg syntes var litt merkelige.

Linken om ATW sendte meg bare rett til en eller annen side om film.

Moderatorne linken rett over funkt heller ikke. Lenger nede er det en link kalt Aalton, som bare gir en tripod logo. Sist men ikke minst ledet linken til SO4 innbruddet kun til påskekrimmen om alastor.

 

Da sier jeg meg fornøyd med å ha funnet tilbake til alle disse, etter å ha irritert meg litt når jeg leste.

 

Og dette er bare noen få * småpell, som ikke ødelegger en knallbra post.

 

Edit:

Begynte å mistenke min trofaste Opera, siden det ennå ikke funket, over i IE, og alt falt på plass med en gang. mystisk...

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar
apropos linking, det var ett par av de jeg syntes var litt merkelige.

Linken om ATW sendte meg bare rett til en eller annen side om film.

Moderatorne linken rett over funkt heller ikke. Lenger nede er det en link kalt Aalton, som bare gir en tripod logo. Sist men ikke minst ledet linken til SO4 innbruddet kun til påskekrimmen om alastor.

ATW skal sende deg til Mr.Fantastic, Aalton en sinna gorilla og innbruddet skal gi deg linken til sisteinnlegget i SO4. Men jeg kan jo ta og dobbeltsjekke :)

 

Edit: Alt så bra ut bortsett fra SO4 som nå skal være fikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...