Zeph Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kjempegreier Dotten! Fin søndagslesning, oppsummeringen var på sin plass, ingen emne på forumet har vært like dominerande og kontroversielt som konsollkrigen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Bare for å legge til hvorfor jeg burde være nevnt og gjøre det enda klarere. På skolen til -Teddy- har folk tydeligvis skjønt det. Der har jeg en tilhengerskare som forguder meg. Beviser? Vel, vi har dette: Er dere ikke overbevist nå, er dere rare. Når man til og med får forkortelsen av sitt eget nick tagget inn på en norsk skolevegg, sier det noe om populariteten. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nok en kjempe god forumartikkel av deg, kan vel i9kke kalle det noe annet Der også at listen min over populære tråder og litt annet stuff ble benyttet. Hyggelig at man kan være til hjelp. Benytter anledningen for å takke for et flott år med dere alle og kanskje spesielt moderatorene og Ueland som har hjulpet meg med mye, men ikke bare meg, men dere alle også! Dotten, et mesterverk av en bruker Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 For å fortsette litt og plukke opp ting som er glemt så syntes jeg også TWFA sin ypperlige tråd om Skråsikkerhetens tyranni er god lesing for alt og alle. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=600985 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kanon bra skerevt, meget fyldig og godt. Fantastisk arbeid Dotten Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Sykt bra! Morsomt skrevet 7717407[/snapback] Second that Nice Dotten Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Enda en flott post av Dotten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Takker så meget for rosen Ikke glem å bruke tråden til å mimre om minneverdige øyeblikk fra året som gikk! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nydelig, kan med ett si jeg gleder meg til et nytt år på Hw.no-forumet. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ahh, mye bra lesing det siste året ja! (ikke at de før der var så dårlige men...) Og dette bar en genial avslutning må jeg si! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Rett og slett GENIALT Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hehe! Dette ser bra ut! Skal lese alt så fort jeg får tid. Gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det var en hendelse som jeg husker med glede, og det er disse kreative sjelene som sendte Simen1 ut på stengefrenzy av eldgamle bumpede tråder. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Artig. Takk for hjelp trøst og klemmer forum medlemer. Håper jeg får være inne i varmen også i år. Flott gjort Dotten Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kjempeflott oppsummering (Jeg ble til og med nevnt to ganger *stolt* ) Gøy å lese den lange og forseggjorte teksten. Det må ha tatt tid å skrive. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Ikke så lang tid å skrive faktisk, setningene flyr når jeg først begynner. Men letingen og linkingen derimot, der snakker vi tid Så er det jo bilder å finne av de fleste som ble navngitt, er jo bare til å klikke på nickene Er bare glad for et par av tipsene jeg fikk internt om saker som opptok forumet i året som gikk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg kan bare tenke meg hvor lang tid all den linkingen har tatt, men det er et resultat som er enestående. Utrolig Husker godt at simen1 ble community manager og at jarmo ble moderator, men det største av alt må ha vært når jeg ble admin, ikke for å være en selvskryter, men det har skjedd ganske mye siden september og etter jeg fikk komme med mitt engasjement Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) apropos linking, det var ett par av de jeg syntes var litt merkelige. Linken om ATW sendte meg bare rett til en eller annen side om film. Moderatorne linken rett over funkt heller ikke. Lenger nede er det en link kalt Aalton, som bare gir en tripod logo. Sist men ikke minst ledet linken til SO4 innbruddet kun til påskekrimmen om alastor. Da sier jeg meg fornøyd med å ha funnet tilbake til alle disse, etter å ha irritert meg litt når jeg leste. Og dette er bare noen få * småpell, som ikke ødelegger en knallbra post. Edit: Begynte å mistenke min trofaste Opera, siden det ennå ikke funket, over i IE, og alt falt på plass med en gang. mystisk... Endret 15. januar 2007 av watercool:) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 apropos linking, det var ett par av de jeg syntes var litt merkelige.Linken om ATW sendte meg bare rett til en eller annen side om film. Moderatorne linken rett over funkt heller ikke. Lenger nede er det en link kalt Aalton, som bare gir en tripod logo. Sist men ikke minst ledet linken til SO4 innbruddet kun til påskekrimmen om alastor. ATW skal sende deg til Mr.Fantastic, Aalton en sinna gorilla og innbruddet skal gi deg linken til sisteinnlegget i SO4. Men jeg kan jo ta og dobbeltsjekke Edit: Alt så bra ut bortsett fra SO4 som nå skal være fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå