Jimster Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg er ute etter den beste tv', i 30.000 kr klassen. Jeg syntes Phillips Ambilight så veldig spenndende, men er litt forvirret om disse faktisk støtter 1080p. De skriver det noen steder, mens noen steder står det at videosignal er maks 1080i. SONY KDL-46W2000 er også en jeg kikker på. Den ser faktisk ut som den kan støtte video i 1080p. Er det noen som har erfaring med disse eller andre modeller i disse seriene? Andre tips til gode skjermer som kan vise 1080p? Endret 13. januar 2007 av jimster Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hørt mye bra om disse Bravia-TVene til Sony Ser derimot at MPX er billigst dog bor du i Oslo, slipper du frakten med NetshopOslo. Hadde du hatt mulighet, hadde jeg tatt en telefon til Sonys verksted på Alfaset, ServiceAvdelingen AS. De har et Sony showroom med utdsalg.Ring dem og hør om deres pris på TVen. Kanskje du kan spare noen tusen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dersom det er 30.000kr klassen du er ute etter kan det jo være verdt å vurdere X modellen fremfor W, dvs. SONY KDL-40X2000 X modellen er neste skritt etter W modellen. Dersom du vil ha W vet jeg at Sony-senteret på Karl Johan solgte denne for 21.995 i forrige uke(kampanjetilbud), noe som i praksis matcher de billigste prisene på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå