Gå til innhold

ny mp3-spiller. ikke iPod?

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at min iPod mini 6GB gikk i dukken etter å ha falt i gulvet for tredje gang, må jeg gå til anskaffelse av en ny musikkspiller. Jeg er helt avhengig av å ha musikk på øret, og tenkte jeg skulle spandere en på meg selv når stipendet kommer. Prisen må ligge på rundt 1000-1500 kr. ikke over.

Jeg har alt i alt vært fornøyd med iPoden min. På min neste spiller trenger jeg egentlig ikke så mye som 6GB (minimum 2GB), men jeg synes det er greit med litt plass :!:

Dessuten er jeg litt lei av hele iTunes-opplegget.

Synes det er greit med bare en usb-kabel, koble til, svisj - inn med musikk, plopp - ut igjen og ready to go! for å si det sånn... har hatt endel trøbbel med iTunes o.l., derfor er jeg usikker på om jeg har lyst på en iPod nå... tror det er like greit med noe annet.

Jeg synes det er best hvis spilleren har nogenlunde bra lydkvalitet, og det er supert med lang batterilevetid.

Har sett litt på sansa-spillerne til SkanDisk, og har hørt de har fått mye skryt, så jeg snuser litt på e200-serien. er det noe å annbefale? hvis ikke, så er det jo Creative Zen V... det er hovedsakelig disse jeg har sett på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...