Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nextgentel er dritt treige

Anbefalte innlegg

Ja se på emnet, noen ganger tar det ÅR før jeg kommer inn på forum.hardware.no siden oxo, poste mld tar 5 år og emne 10 år =) noen som har samme problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Denne Melding var redigert av: kaka13 på 2002-11-27 14:46 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-27 11:04, skrev kaka13:

Ja se på emnet, noen ganger tar det ÅR før jeg kommer inn på forum.hardware.no siden oxo, poste mld tar 5 år og emne 10 år =) noen som har samme problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har samme problem jeg også.. men vær så snill og skriv skikkelig .. det ser bare vondt ut med tusen utropstegn..

Oppfør deg :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Skjønner at du er 13 ja...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 11:12, skrev kaka13:

Så fint for de da men det er ENORMT boring... skaff dere fetere linjer a hardware!! åssen linjer har dere nå foressten?

Ehh... Fetere linjer? De har 100mbit til NIX...

Det er nok heller de løene serverene fra quad.no, treg database, at HW.NO crewet bruker 100mbit'en til DC o.l. :smile:

Bytt disker til SCSI disker, det hadde sikkert gjort seg.

Lenke til kommentar

Det er ikke internetten som er treg selv om forumet er tregt. Det er et eller annet feil med databasen forumet ligger på, eller serveren. Du kan sikkert sende dem en mail og si jeg betaler "fetere linjer ass" som du så dekkende sa.. :razz:

Ingen vits med å bruke caps i topic heller, da forstår folk det bare er ei bråkebøtte som ikke er verd å sløse tid på. Sløser min nå men det er fordi jeg finner det morro med slike som deg. Hehe :smile:

Behave

Im the judge, the jury and the executioner. Be aware of my wrath

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 11:32, skrev Shrike:

Quote:

Skjønner at du er 13 ja...

jeg er ikke 13 år nei, jeg er 23 år

BLE bare sinnsykt sur når ting ikke går som d skal om morningen!! =) ikke ment som terror på forumet

Lenke til kommentar

Det er ikkje sikkert det er linja som er treig, men kan hende det er du som er treig.

Da jeg gikk på landbruks-linja på videregående, var det ofte slik at jeg fikk høre at det var jeg som var treig.

Nå kan sikkert du skifte linje om du vil. Den muliheten hadde ikke jeg, da jeg er odelsgutt og ikke bare kan skifte linje sånn uten videre.

[ Denne Melding var redigert av: zetor-ola på 2002-11-27 13:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 13:55, skrev superdigg:

Men for å være litt seriøs. Det har blitt vanvittig mye tregere på forumet i det siste. Har liksom blitt sånn at jeg surfer innom et par andre sider mens jeg venter på at et emne skal loade - det kan da ikke være noe særlig positivt for hw heller.

endelig en som opplever d samme!!! man skal ikke vente 1-2 minutter på en LITEN side da!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...