Insomniatic Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) -- Endret 19. juni 2013 av Insomniatic Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei! Jeg lurer på om denne: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=37874 action replayen funker for gamecube Fordi det står der etter at man har søkt på action replay men når man trykker står det ingenting om gamecube. Så funker denne på gamecube? Den er allerede bestilt... 7715594[/snapback] Vet ikke men siden den koster 250 kr må du betale Moms i tillegg 25% siden playx.no sender fra Dannmark Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Produktbeskrivelsen sier jo at det er for GBA og DS... Synes det svarer på det meste... Endret 13. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) -- Endret 19. juni 2013 av Insomniatic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er fordi playx har en felles katogeri for både GBA, DS, GC og Wii ser det ut som. For å si det slik, søker du på et DS-spill, vil det se helt likt ut. Playx har nok gjort det unødvendig forvirrende, men jeg vil tro at produktbeskrivelsen er den som er rikitig. Slik jeg skjønner det har du gjort et bomkjøp, men om pakken ikke er sendt (ser at de ikke har den på lager) til deg ennå kan du bare sende en mail og kanselere ordren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå