Gjest Gjest_søta_* Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei, jeg lurer på om det er farlig å spise sæd. Sæd inneholder jo blandt annet testosteron, men vil den mengden som kommer med sædet kunne føre til de samme bivirkningene som anabole stereoider i pille og sprøyteform? Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvis du har tenkt å bruke sæd som bolemiddel så tror jeg du må bøtte i deg litervis om dagen... Om du virkelig er "søta", så tror jeg det finnes mange rundt om i de diverse forum som gjerne donerer. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er ikke farlig å spise sæd. Helsesøsteren på skolen min sa det bare var sundt fordi det innehold mye proteiner Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er ikke farlig å spise sæd. Helsesøsteren på skolen min sa det bare var sundt fordi det innehold mye proteiner 7715608[/snapback] Haha. Gjett om det skal brukes... :!: Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) EDIT: Endret 15. oktober 2010 av flyndrefjes Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Det er ikke farlig å spise sæd. Helsesøsteren på skolen min sa det bare var sundt fordi det innehold mye proteiner 7715608[/snapback] Akkurat det med protein er BS, mulig det er sundt, men det er hvertfall ikke fordi du får i deg så helvetes med protein. Det er nok (desverre) bare en myte. Sæd er forresten ikke usunt eller farlig eller noe sånt, (selv om jeg både har lest artikler som påstår du får fin hud av det og artikler som påstår du kan få kreft, men faen; man får jo kraft av alt for tiden) ingen jeg kjenner har hvertfall tatt skade av det. Endret 14. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Svleger du sæden så vil den jo havne i magen, der vil nokk mage syra ta knekken på det skumle:P Men enig med resten av folkza Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 heh, bra sjekkereplikk da! Hei, det ser ut som du mangler protein i kostholdet ditt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er ikke farlig å spise sæd. Helsesøsteren på skolen min sa det bare var sundt fordi det innehold mye proteiner 7715608[/snapback] Jepp, tar alltid meg en liten sædshake etter trening. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Akkurat det med protein er BS, mulig det er sundt, men det er hvertfall ikke fordi du får i deg så helvetes med protein. Det er nok (desverre) bare en myte. Sæd er forresten ikke usunt eller farlig eller noe sånt, (selv om jeg både har lest artikler som påstår du får fin hud av det og artikler som påstår du kan få kreft, men faen; man får jo kraft av alt for tiden) ingen jeg kjenner har hvertfall tatt skade av det. 7716539[/snapback] Det er jo ettellerannet norsk produkt som har kommet som inneholder "kunstig sæd" fordi det var noe i sæden som var så bra for/til noe, men jeg kan ikke komme på hva det het. Ellers skal visst sæd inneholde sink, som motvirker dårlig ånde. Endret 14. januar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 En munnfull hver morgen kveler åndesorgen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er ikke helt inn i det med å svelge sæd. Men vil på ingen måte tro at det er farlig, eller at du blir noe særlig sterkere. Kan anbefale deg å trene på vanlig måre. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvordan spiser man sæd? OT: Det er ikke farlig å svelge sæd, nei Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvordan spiser man sæd? 7723208[/snapback] Den må fryses først. Spunk pop. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Akkurat det med protein er BS, mulig det er sundt, men det er hvertfall ikke fordi du får i deg så helvetes med protein. Det er nok (desverre) bare en myte. 7716539[/snapback] Sant, man må ha i seg ganske store mengder dersom man skal kunne bruke det som en proteinkilde. Svleger du sæden så vil den jo havne i magen, der vil nokk mage syra ta knekken på det skumle:P 7716747[/snapback] Det spørs hva slags "skumle" ting du mener. Både kjøtt og proteiner blir tatt opp selv om det tar seg en tur innom magesyra, og det er de to tingene man til nå har nevnt i forbindelse med sæd-måltidene til trådstarter. Hvordan spiser man sæd? 7723208[/snapback] Poteter og pølse med hvit saus.. enten du får i deg saus under en middag med familien eller om partneren din serverer et lite måltid ned i halsen på deg så pleier jeg å si "spise" om saus xD Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Den må fryses først. Spunk pop. 7723225[/snapback] Åh.. Issæd? Yammy Poteter og pølse med hvit saus.. enten du får i deg saus under en middag med familien eller om partneren din serverer et lite måltid ned i halsen på deg så pleier jeg å si "spise" om saus xD 7723279[/snapback] Jeg er ikke så glad i saus, jeg. Så omtaler det ikke på den måten. Da foretrekker jeg heller sæd Endret 14. januar 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ellers skal visst sæd inneholde sink, som motvirker dårlig ånde. 7723080[/snapback] Skyll i 30 sekunder og spytt. Fantastisk. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kan ikke helt se for meg at sæd skal gi deg noe god ånde, uansett hvor mye sink den inneholder. Men igjen; så kommer det jo an på hvilken referanser du har når det kommer til hva som er godt. Tror egentlig ikke det kommer til å komme særlig mye mer fornuftig i denne tråden, så kan man ikke konkludere med at sæd ikke er farlig og stenge den? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dødsfarlig. Du kan bli gravid.. Nei, det er ikke farlig, det er faktisk ganske sunt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nei, det er ikke farlig, det er faktisk ganske sunt. 7725170[/snapback] Haha, kilder ? For et fint argument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg