superkenny Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 noen som vet hvordan jeg blir kvitt denne en gang for alle? problem.bmp den popper opp med jevne mellomrom,og er sykt irriterende.. ikke vet jeg helt hvordan jeg har fått den heller,installa windows i stad.. håper noen har noe godt svar på hvordan denne kan tas vekk=) Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Bruk denne: Shoot The Messenger Alexander Lenke til kommentar
asle Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 spywaredoctor pleier å ta det som ikke adaware klarer men den koster penger Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Et søk med spybot burde fikse den biffen. Du kan også slå den av ved å deaktiver messenger tjensesten (ikke msn). Sistnevnte er ingen fullgod løsning da du ikke fjerner roten til problemet... Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 prøver å kjøre spybot search and destroy nå,håper det fikser det.. dritt lei av sånn popup drit nå=P irriterende når jeg tenkte å spille wow f.eks^^ hvordan kan jeg endre måten windows 2000 starter på?(lignende "msconfig" i xp) Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 For å deaktivere dette kan du gå på control panel, administrative tools og services- Rull ned og finn messenger. Åpne denne, trykk på stop og velg disabled i rullgardinen "startup type". Trykk på OK. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) start->cmd->Services.msc og finn "Messenger" og trykk diable/slå av! er vel det samme som kjellml skriver. håper det hjelper! har hjulpet meg før såfal Endret 12. februar 2007 av mesha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå