Hewitt Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 I går hadde vi varetelling, og det varte i 12 timer. Ekstra herlig med 100% da, ja, og få betalt for et døgn. Ellers har jeg vel jobbet 12 timer én gang tidligere, da vi pusset opp butikken jeg jobber i. Jeg er for øvrig 17. Var rimelig sliten begge gangene (mest fordi det bestod av mye fysisk arbeid), og selv om det er herlig når lønna kommer, vet jeg ikke om jeg kunne tenke meg å gjøre det så altfor ofte. Men når vi først har slike "ekstraordinære" greier, ser jeg det bare som mitt ansvar å gjøre en god innsats slik at vi blir ferdige med oppgavene. Kjekt er det jo for øvrig også, fordi vi har et fantastisk personale. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Har jobbet i 27 timer i strekk, og da var det jobbing hele tiden. Hardt fysisk arbeid. Den uken jobbet jeg totalt 72 timer. Høres ikke så mye ut men jeg hadde fri mandag, tirsdag og onsdag. Trodde jeg skulle dø på veien hjem. Den siste vakten den uken var ferdig klokken tre på natten og det var etter 27 timer i strekk. Jeg skulle på jobb igjen klokken seks om morgenen. Klokken ni våknet jeg fordi telefonen ringte. Det var sjefen som ringte. Han hadde ringt 14 ganger .Det gjorde ikke noe sa han. Lovlig? Nei! Endret 21. februar 2007 av Jonulf Lenke til kommentar
Peterm Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 1 time hver vei til jobb 22 timer på jobb, så i teorien opp imot 24 timer. Aldri vært så sliten. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Lengste jeg har jobba i strekk? Det må bli 64,5 timer... Det var i militæret, men det var hvilende vakt så blei ikke så sliten. Satt fra fredag kl. 15.30 til mandag kl. 0800 Lenke til kommentar
Linnaldo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 32 timer er rekorden her. Det har jeg gjort to ganger. Eller, under den første hadde jeg ett avbrekk på ett par timer hvor jeg var på Champions League-kamp.. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Syns synd på dere alle... Er så heldig å ikke jobbe, men lengste jeg har vært på skolen må vel ha vært 6 og en halv time, da var jeg utslitt Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har stått 16,5 timer i strekk (08:00-24:30) i kassa på en fotobutikk midt i julesjauen. Det var slitsomt det, skal jeg si deg! Solgte sikkert blandt annet 50 kameraer den dagen, og alle skulle pakkes inn! Det var da jeg lærte å pakke inn skikkelig. :-) Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 har bare jobba 12 timer i strekk, jeg.. men det er egentlig greit nok, synes jeg. er elektriker, så det blir veldig mye fysisk arbeid, gåing opp og ned av gardintrapper, etc. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) jeg har ikke mye å skryte av, 07:00 til 23:00 er vel det meste, 16 timer... men det skjer egentlig litt for ofte at jeg har en slik arbeidstid... Det meste noen har jobbet her er vel 32 timers arbeidsdag(08:00-16:00 dagen etter)... denne uken her har jeg jobbet 16 timer overtid. Den som har jobbet mest overtid har 56 timer overtid, og 37.5 timers arbeidsuke(93,5 timer til sammen) ja, vi bryter alt av regler om overtid og slikt(gjelder stort sett alle som jobber her) edit: så en som hadde jobbet 120 timer overtid forrige uken i dag... DVS han jobbet 6,56 døgn den uken... det er passe mye... (endret også fra dager til timer) Endret 14. mars 2007 av aklla Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 denne uken her har jeg jobbet 16 dager overtid. 8128691[/snapback] Lang uke... Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har ikke jobbet saa lenge i strekk. Men jeg jobbet 5 uker ute paa en fiskebaat. Der jobbet vi disse skiftene 24/7 12 timer paa - 6 timer av 12 timer paa - 6timer av Dette gikk konstant i 5 uker Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Forrige uke hadde jeg ca 55 arbeidstimer - og da regner jeg med at jeg i snitt får betalt for bare litt over halvparten av tida jeg er på jobb. Så det blir vel ca 250% stilling... Har fjerde fridagen hittil i år i dag. Merker trøkket. (Jobber på akkord-timer, for å si det sånn... får ikke betalt per diem for ventetid mellom flyturer, eller for papirarbeid før og etter osv...) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 *** Feilpostet. Har ingenting under "Andre jobber å gjøre. Flyttes til offtopic *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå