Gainwardrobe Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er dette en lav score med dette kortet? Fikk 10000 poeng i 3dmark 05 og det er vel bra, men aquamark scoren er vel litt lav? Har amd s939 3700+, 2gig kingston hyperx ram, abit sli hoved kort og xfx 8800gts og hiper type R 580w psu. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er dette en lav score med dette kortet? Fikk 10000 poeng i 3dmark 05 og det er vel bra, men aquamark scoren er vel litt lav? Har amd s939 3700+, 2gig kingston hyperx ram, abit sli hoved kort og xfx 8800gts og hiper type R 580w psu. 7715376[/snapback] Det er nok litt for lite ja,men problemet ditt er cpun din. For det grafikkortet er den en skikkelig bremsekloss. Du trenger en C2D eller en kraftig X2 5000 eller noe i den duren for å yte det den skal. Pcn din er ikke bedre enn den svakeste komponenten din,i dette tilfelle er det din 3700 som ikke følger med. Du vil ikke få fullt utbytte av det grafikkortet før du oppgraderer resten av pcn din. Hva sier aquamark om scoren din? Gfx score og cpu score Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg får ca. det samme med min maskin (specs i profil), CPU er forøvrig også en flaskehals for meg. Men skulle vel trodd trådstarter skulle hatt mer uansett. Edit: Nå er jo heller ikke disse benchmarkprogrammene representative for hvordan maskinen yter i de forskjellige spill da, så om det ikke er noe i veien med ytelsen ellers, så burde jo ting være på stell. Endret 13. januar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 trådstarter: jeg syns dette er en fin tid for deg å begynne å overklokke du vil nok merke forskjell, kanskje ikke i "real life" men i bench Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå