Al_Capone Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hei, noen som har tips om hva som er lurt å si for å slippe militæret(uten at det påvirker en senere)? Går det ann å slippe siviltjenesten og? Vil helst slippe begge, men tar helle militærtjeneste enn sivil.. Og hva slags forksjellige ting kan man velge mellom, grensevakt osv?? Hvordan er det med utdannelse hvis man er der ett år? Endret 14. januar 2007 av Al_Capone Lenke til kommentar
Variable Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du har godt av ett år i militæret, du kan få mange muligheter, og de rekrutterer grenaderer i mange avdelinger nå Jeg kan hjelpe deg med å finne et sted som passer for deg, men jeg kommer ikke til å hjelpe deg å slippe unna. Gjør du det feil kan du få mye stygt på papiret Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Noe jeg har hørt er at du kan leke våpengal kanskje de ikke tør å sleppe deg inn fordi de ikke veit hva du vil gjøre med et våpen i arma Vel Militærtjenesten er ikke noe du burde prøve å skippe, dette vil gi deg en opplevelse for livet. Har selv ikke vært i militæret men jeg har hørt mye kult og kjipt om det å være i militæret Lenke til kommentar
helvete83 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du har godt av ett år i militæret, du kan få mange muligheter, og de rekrutterer grenaderer i mange avdelinger nå Jeg kan hjelpe deg med å finne et sted som passer for deg, men jeg kommer ikke til å hjelpe deg å slippe unna. Gjør du det feil kan du få mye stygt på papiret 7715809[/snapback] [/quote du får ikke en dritt på papiret...legen noterer ned det du sier.og trur ikke de beholder fila vis du ikke er tjenestedyktig... men det er samma faen legen har taushetsplikt så samma faen hva du sier.ingen som får vite det senere likevel.. bare tull med et år i militæret likevel. prøv å unngå det vis du kan.. skjønner ikke meg på alle idiotene som er så gira på å dra i militæret... ta og drikk par halvliterer før ,ca 30min før du skal på sesjon.... slipper garantert... Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du hørtes da svært så sikker ut i din tale.. Men det er ikke slik som du sier! Flere av de jeg endte opp med hadde prøvd seg på den der, eller enda værre, fyra en rev før de skulle møte opp! Men det endte med bøter, rulleblad og at de i tillegg måtte bli værende! :!: Er ikke noe vits å kjøre dophuetaktikken, blir bare trøbbel uansett med slike metoder! Lenke til kommentar
helvete83 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du hørtes da svært så sikker ut i din tale.. Men det er ikke slik som du sier! Flere av de jeg endte opp med hadde prøvd seg på den der, eller enda værre, fyra en rev før de skulle møte opp! Men det endte med bøter, rulleblad og at de i tillegg måtte bli værende! :!: Er ikke noe vits å kjøre dophuetaktikken, blir bare trøbbel uansett med slike metoder! 7865321[/snapback] ja for de er smarte. fyre opp en rev?idioter.. selvsagt blir det bråk av det...kan vel alle skjønne.. men hva skal dem gjøre når du bare har inntatt alkohol? så vidt jeg vet er alkohol lovlig.. de kan ikke anmelde deg eller noe.. kan vel si at du er alkoholiker når de lurer på hvorofr i helvete du drikker så tidlig på morran.... Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hehe! Forsåvidt.. Men tror ikke litt promille stanser dem i å sende deg videre til utvalgt destinasjon! Skal innrømme at jeg sleit litt psykisk den første tiden, men alt ble så mye bedre da jeg innså at jeg ikke kom meg derifra! Da jeg liksom fikk akseptert at jeg måtte være der ble alt så j*vlig mye bedre! Hadde iaff godt av det generelt sett! Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du kan møte opp full kledd i miltær tøy og rope ut -Hvor er våpna, jeg vil skyte noe! Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg er langt fra sikker, men vil anta at noe blir skrevet ned i varige arkiver om at du ikke er helt frisk i toppen, om du gjør et slik stunt.. Eller så gjennomskuer de deg, og sender deg videre.. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg er langt fra sikker, men vil anta at noe blir skrevet ned i varige arkiver om at du ikke er helt frisk i toppen, om du gjør et slik stunt.. Eller så gjennomskuer de deg, og sender deg videre.. 7865551[/snapback] Det kommer ikke i arkivet, kjenner en del som har gjort det og det har funka for de Lenke til kommentar
Deus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Dersom du bruker briller så "glemmer" du brilleseddelen hjemme og feiler 110% på synstesten med vilje. Da får du en grei lapp der det står at du er fritatt for all tjeneste Lenke til kommentar
zica Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Dersom du bruker briller så "glemmer" du brilleseddelen hjemme og feiler 110% på synstesten med vilje. Da får du en grei lapp der det står at du er fritatt for all tjeneste 7865902[/snapback] Det skjedde med meg iallefall, bortsett fra at jeg gjerne kunne tenkt meg et år i forsvaret isteden for studier akkurat da Menmen, ble erklært ikke feltdyktig og dermed ble jeg ikke innkalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå