Azton Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har en pc med Freebsd på, og har lagt inn psybnc. Står i nettverk med denne pcen så jeg connecter til 192.168.0.1 <porten jeg valgte>. Jeg adder en server, og litt etterpå så er jeg disconnecta .. kommer ikke inn på IRC via den. Hva kan være galt ? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Oi posten ble vist posta 2 ganger. .. jeg beklager virkelig .. -Azton Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 192.168.0.1? Du må ha adressen for den du har på internett. Det der er en intern ip adresse. Bruker ProBNC fra http://www.download.com. Funker som fjell. Uansett porten du valgte, skriver det slik i nytt vindu /server <din ip adresse ut mot nettet>:porten du valgte For eks /server 195.204.170.148:80 /quote conn irc.homelien.no:6667 Da skal du være på Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Logger denne bnc'en? Hva er feilmeldingene? osv Btw: Hvis han står på samme LAN som freebsd'en kan han vel bruke LAN ip'en =) -Dante Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Skal gå fint å bruke lokal ipen så lenge du sitter i samme nettverket som servern :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå