AT1S Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Gah, hater Cilit bang reklamen til døde. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Eg har over åra bygt opp eit intenst hat mot dei gamle sølvrevane i dressmann-reklamane. Accuse moi, men skjer at dei gamle bestefedrene der går rundt med collegegensarar med hette på. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hooligans-reklmen på discovery. Fy faen for en irriterende stemme den unge dritten har: "Det var sjempe gøy". Argh, brenn... Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 75% av de norske reklamene på Discovery er faenmeg helt uutholdelige. Spesielt de som omhandler de alltid voksende bil / motor -relaterte programmene på kanalen. Dere så den i sommer? "Diiiiscooooveryyyy seeetteeeer fooooteeen i moootooorblookkaaa ..." Fy faen. Bare å skifte kanal når den kom, som den vanligvis gjorde hver eneste reklamepause. Fatter egentlig ikke hvorfor de må lage norske reklamer, eller dubbe programmer til norsk i det hele tatt. Er vel noen slags fjollete regel igangsatt av KrF for å "ta vare på kulturen". Men nå skal ikke dette bli en politisk tråd! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 også er det pauser etter bare 5 min av programmet.. ihvertfall det programmer jeg serpå.. Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) hater ALLE reklamer som har noe med vaskemidler/tannkrem/såpe å gjøre! edit: Og tamponger, trusennlegg og bind. Det er ett og slett pinlig å se på. What were they thinking?? Endret 22. september 2007 av GardinTrapp Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hooligans-reklmen på discovery. Fy faen for en irriterende stemme den unge dritten har: "Det var sjempe gøy". Argh, brenn... 9539968[/snapback] Word (den er grusom jo!) Lenke til kommentar
KBØ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 De som irriterer meg mest er Cillit Bang, alle de Colgate reklamene med en "tannlege" som anbefaler tannkremen dems, Vanish, den reklamen med hun legen som sitter ved et skrivebord og legger ut om utflod og det som verre er. Fysjameg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Husker enda den festlige "Oj, diarè" og han løper ut av museums(?)køen. Og den "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor (akkurat her har hun så stygg dialekt) behandle hele kroppen?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå