teveslave Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Som nevnt mange gange tidligere; Discovery Channels femtegir-reklame. Og volumet på DC-reklamene er høyere enn volumet til programmene, noe som er sykt irriterende når jeg ser på DC på kvelden og holder på å sovne (med auto-off på selvfølgelig). Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Heter FIFTGEAR, programnavn bør ikke oversettes, neste er vel at de oversetter top gear til øverste gir, evt scrubs blir skrubbet. Men ja, irriterende med den reklamen, og andre reklamer som har høyere volum. Ble faktisk tatt opp på fbi eller no et par år tilbake, men de fant ut at det ikke var noe regelverk mot det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det blir vel hoyere volum pa TVN ogsa. Ihvertfall noen ganger. Det burde bli regler for det. Moren min kom inn og maste pa meg SKRU NED! Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvilke reklamer går deg på nervene, og hvorfår? 7715196[/snapback] Harddisk, FTW! Cant live without it! -Spoler genialt forbi reklamen... Uten så ville jo en kveld med Discovery være et mareritt! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 - Femte Gir på Discovery, den forferdelig stemmen. At en slik reklame er i det hele tatt er blitt lagt er en skam for alle i reklamebransjen. - Alle hårprodukt reklamer... - En reklame (som heldigvis ikke sendes lenger) som handlet om en slags anti-rust maling... Tragisk dubbing. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Generelt :TV generer masse søppel - ja også reklame. Bare dritt - ser ikke på TV mer og savner det heller ikke. Imo: Åndelig lobotomi... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 - Cilit Bang - Vanish - Zon - NetCom (musikalen) - Norwegia-sangen - Div. Grandiosa - Lactal - 1881 Egentlig alle reklamer som ikke underholder meg... jeg vil ha HUMOR! Btw makrell i tomat-sangen eier! "...og de svømte og de svømte og de svømte rundt, for deres mor hadde sagt at svømming var sunt." :!: Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kunne vi ikke bare hatt en Petter Smart i Norge også? Leste i Donald der Petter Smart hadde lagd en boks som fjernet alle reklamene Hater Tv2 for at de reklamerer for repriser de har sendt 20 ganger før. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det som er mer irriterende enn selve reklamene er at lyden blir skrudd opp. Mang en gang jeg har bannet over det der, sett på film med ganske høyt volum, reklamepause... BOOOOOM BLABLABLABLA! *Volum, hvor er volum knappen!!?* angst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) ilex : Du blir hømbla av volum-trikset LOL Den Camille reklamen med de motorsykkeldamene er faktisk morsom "den snakker til kvinnen i meg og hu tåler j'ække trynet på !"....LOL ! Endret 24. august 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Heter FIFTGEAR, programnavn bør ikke oversettes, neste er vel at de oversetter top gear til øverste gir, evt scrubs blir skrubbet. 9338763[/snapback] Ok, litt pirk, scrubs blir ikke skrubbet når du oversetter. Da måtte det i så fall ha vært srubbed. Dessuten er scrubs navnet på klesdrakten de bruker, så da burde navnet blitt "Sykehusuniform" på norsk. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 All reklame jeg får i emailen min som IKKE er mulig å stoppe. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sunnhetsmannenreklamen er så tåpelig at jeg blir irritert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Faen , nå må de slutte med den h******s IFA reklamen , enormt irritasjonsmoment Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Sunnhetsmannenreklamen er så tåpelig at jeg blir irritert. 9457647[/snapback] Selve konseptet virker bra, men de kunne da ha laget det mer profesjonelt. Så amatøraktig, jeg spyr. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hooligans reklamen som går om og om igjen på Discovery plager meg veldig av en eller annen grunn. Den er bare slitsom Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 - Vanish Haha.. Den blir faktisk ganske morsom pga dubbingen er shot-to-shit... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Faen , nå må de slutte med den h******s IFA reklamen , enormt irritasjonsmoment 9517568[/snapback] Snakker du om politimannen som synger opera i miccen? Den eier da! "Dette er biiiil trettiitooo, vi trenger forsteeeerkninger!" :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jcr2fuHSmjA Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Faen , nå må de slutte med den h******s IFA reklamen , enormt irritasjonsmoment 9517568[/snapback] Snakker du om politimannen som synger opera i miccen? Den eier da! "Dette er biiiil trettiitooo, vi trenger forsteeeerkninger!" :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jcr2fuHSmjA 9528835[/snapback] Huff, den er så dårlig, men jeg klarer ikke å la være å like den bittelitt allikevel Den er enda værre den med han eksamensvakten som fersker en elev i juksing. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Reklamen for Femte gir på Discovery er en av de absolutt mest idiotiske jeg har sett. Blir flau og syk av den. Reklamene fo cillit bang er jo helteite også.. Legg merke til at det blir helt rent til og med der de IKKE spruta med vidunderstoffet. Meget hardtsittende det fettet ja.. Suzuki reklamene som gikk for en stund siden var grusomme også.. Forferdelig synging. Femtegir reklamen og de suzuki reklamene er de dårligste jeg kan huske å ha sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå