Catkin Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Gilde-BBC. Den er rett og slett heselig. Får en trang til å stikke ut øynene mine med gaffel og riva av meg ørene med tang. Hater den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Han der hælvetes mobiljæveln (han som er en mob tlf) *arg* Endret 9. august 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Den Lactal reklamen irriterer meg så mye at jeg bytter kanal hver gang den kommer for noen sekunder. Jeg vet ikke hva det er med den, men det har noe med hun damen som snakker om utflod å gjøre. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Herregud hvor lei jeg er denne bamsen som på reklamene for et eller annet Bygg opplegg. Skifter kanal samtlige ganger den kommer på TV. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Rogalendingen i Euronicsreklamen. Det er som om de vil at vi skal føle et intenst hat mot Euronics og selgere. 7717356[/snapback] Herrgud så sant! OG mot dialekten der! *spy* Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Den Lactal reklamen irriterer meg så mye at jeg bytter kanal hver gang den kommer for noen sekunder. Jeg vet ikke hva det er med den, men det har noe med hun damen som snakker om utflod å gjøre. 9238668[/snapback] Støttes. Den reklamen gir meg en ekkel følelse i hele kroppen, kan ha med at jeg ikke liker å tenke på at eldre damer har utflod Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Den Lactal reklamen irriterer meg så mye at jeg bytter kanal hver gang den kommer for noen sekunder. Jeg vet ikke hva det er med den, men det har noe med hun damen som snakker om utflod å gjøre. 9238668[/snapback] word Og en reklame som går på Discoverychannel (som bare er for et program som går der) 5th gear (femte gir) den er bråkete, med en eller annen kar som skriker ut bilnavn osv. Endret 9. august 2007 av multisync Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 den reklamen på tv3 og ztv for "smertestillende på gel" hvorfor kunne de ikke bare finne en norsk dame istedefor og få en svensk til og snakke norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) De prøver å tirre seerne opp....see , it works Vi vet jo alle at Ape Jon fra Mess hadde hømbla den apa på Byggmakker reklamen , han er en ekte gangsta :!: Endret 9. august 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Den reklamen om hun kjerringa "Valentina" med CD og greier. River meg i håret hver gang den kommer! Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Overrasker meg at ingen har nevnt den norvegia reklama som gikk for en stund tilbake, for det er virkelig det grusomste jeg noensinne har hørt! Og jeg har lovet meg selv å aldri kjøpe norvegia ost noen gang igjen, det burde våre en lov som forbyr så fæl reklame! "Norveigaaaaa, er osten jeg vil haaaa, som en drøm uten ost er ett mareritt, er noevegiaaaaa, folkets favoritt" Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Den reklamen om hun kjerringa "Valentina" med CD og greier. River meg i håret hver gang den kommer! 9245625[/snapback] Hun ser også full ut på reklamen... Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Alt av Ringetone king, jamba etc. er helsikes plagsomt. Last ned 3 gratis ringetoner for 30 kr i måneden. GRATIS ja. Og Chess reklamene såklart. Skikkelig Commodore 64 grafikk og lyd. Ikke glem de 2100 reklamene(grøss) Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 -dressmann-reklamene er tragiske.. -Zon --- tåpelig tåpelig tåpelig -activia - uæææ gliss: irriterende lite sann Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Cilit bang er også ganske grusom. Dubbing er bare latterlig. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ZON-reklamene er helt forferdelig. En gammel førkje som gnir på seg selv til hun blir blank i øya samtidig som hun sier: "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" Fysj og føj. 9042403[/snapback] Huff, ja. Høres ut som hun er svensk, men har bodd i Norge i 20 år. Fryktelig aksent. "Hvorfor behAndle HEle kroPEn" Grøss. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 ZON-reklamene er helt forferdelig. En gammel førkje som gnir på seg selv til hun blir blank i øya samtidig som hun sier: "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" Fysj og føj. 9042403[/snapback] Huff, ja. Høres ut som hun er svensk, men har bodd i Norge i 20 år. Fryktelig aksent. "Hvorfor behAndle HEle kroPEn" Grøss. 9311978[/snapback] Det er nok tidenes værste reklame Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) -Resirkulering -- Unnskyld, jeg tror du glemte denne. Det var sikkert ikke meninga. MEN I HELVETE; HVA FAEN ROTER DU RUNDT I SØPPELET MITT ETTER DA DIN BØTTEKNOTT -- VI VET DA FOR FAEN AT DERE SENDER KARTONGENE TIL SVERIGE FOR BRENNING UANSETT DIN BARTEFJOTT..! AAAaaaaaargh..! -NSB -- Til Trondhjem da? 199 kroner. Til Bodø da? 199 kroner. Til -- HOLD KJEFT DIN LILLE DOTT -- HAR DU IKKE SETT TEGNINGA ALLEREDE DIN DEGENERERTE HAGEGNOM -- Toget koster faktisk bare 199 kroner... dersom du bestiller EN MÅNED I FORVEIEN, HVA I HELVETE ER DETTE FOR NOE DA? 199 KRONER SA HAN -- JAJAMEN -- Gamle jævelen lyger lille soppen og alle sine kunder opp i trynet... - Orange County Chopper -- Disse gutta får Hollywood til å se ut som Hollywheel! *Grem* *Supergrem**Grem, jeg grimmes* Hvis jesus kunne gjøre vann til vin kan jeg gjøre havet om til bitter eddik om jeg må høre den reklamen en eneste gang til. Jeg har begynt å skifte kanal i pausene i Mythbusters på grunn av akkurat den *ene* setningen... Hollywood til å se ut som Hollywhee... AAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaargh! Jeg er sikker på at jeg hørte melken i kjøleskapet surne akkurat nå... - Stabburet -- Hva *er* det der? Haaaaar du hørt historien omdetresmå fisk, som endte sinedager-i-enfiskehandlerdisk... -- NEI -- Og jeg vil *ikke* høre den igjen heller -- Aldri mer -- ALDRI NOENSINNE..! Den reklamen der får meg til å ønske at minstepensjonen ble redusert til 100 000 kroner -- som engangsutbetaling, og at skolen for drittunger kostet 200 000 -- i MÅNEDEN! - Smash -- Skal det være en *nydelig* smash? Nei det er b... det er bare en til hver!... Smash, det skal godt gjøres å ta bare en... -- å ta bare en... GJØRES Å TA BARE EN? GODT GJØRES Å TA BARE EN? HVA HVIS VI NORMALE MENNESKER BARE TAR EN -- DET SKAL GODT GJØRES Å BARE TA EN SKAL JEG SI DEG, OG DEN SMASHEN MED HODE PÅ SÅ FRYKTELIG GOD UT AKKURAT NÅ! Å ta bare en?! Jeg skal bare ta EN og den skal jeg bite toppen av og skite... ARGH! OG DET I BESTE DUKE-NUKEM-STIL! Femte Gir --Noen ganger er det godt å bare slenge seg ned på sofaen og slappe av med et skikkelig bilprogram... Ikke faen..! Og det er alt jeg har å si... om den saken... Endret 19. august 2007 av Andre1983 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jysk/Norsk Sengetøylager - "folkelig" lavbusjettreklame, huff... Alle SMS-tjeneste reklamer. Søppel. Alle reklamer der menn blir framstillt som dumme, og kvinner og barn blir framstillt som smarte. Reklamebyråer har funnet ut at det er menn som bremseklossen i familieøkonomien, og nå skal de bygge opp under at når kona og ungene ikke får det som de vil, så er det fordi mannen i hjemmet er tilbakestående. Enten det, eller så gjør han akkurat som kona sier, og da blir det tydeligjort at det garantert blir noe på ham den kvelden ja... *spy* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 De har jo tatt lærdom av den store poeten Sven Nordin.....vi ER jo i bunn og grunn hulemenn :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå