Gå til innhold

Hvilke reklamer går deg på nervene?

Anbefalte innlegg

Er det berre eg som synes Elkjøp sine reklamer er heilt forbanna jævlige? Eg får nesten lyst til å skyte meg sjølv kvar gong dei kjem.

Når vi er inne på reklame, har dere sett det siste til motorola?

1183123758.jpg

1183123796.jpg

Merk dere bruken av ordene "half as thin", som at du skulle vere positivt. Dobbelt så tjukk ville vore meir passande :!:

Endret av Jpettersen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk er jo Norske reklamer blandt de beste i hele verden etter min mening. Vi har skjønt det at humor er veien å gå når det gjelder reklamer. Se f.eks på Svenske og Danske reklamer så ser man at de har mye kjedeligere måter å lage reklamer på.

Og Discovery og National Geographic har forferdelige reklamer. Helt utrolig at de gidder å sende de samme reklamene om og om igjen. Og som oftest er det reklamer for seg selv i tillegg.

Lenke til kommentar
"Bensin i blodet" på Discovery er helt forferdelig.

9039357[/snapback]

Jeg forstår ikke at den mannen ikke har fått sparken enda. :( Den reklamen er mildt sagt forjævlig.

9041945[/snapback]

Var i DK for en uke sia, skal si deg den er 10x værre på Dansk!

Kan ikke forestille meg hvordan den er på svensk :cry:

Lenke til kommentar

De mest grusomme og irriterende reklamene er uten tvil reklamene til 1881. Hver (beklager uttrykket) j*vla gang jeg ser det tallet, får jeg lyst til å ta livet av noen.

Ninjaedit: Leif der ja ...

Endret av RarAvis
Lenke til kommentar
Faktisk er jo Norske reklamer blandt de beste i hele verden etter min mening. Vi har skjønt det at humor er veien å gå når det gjelder reklamer. Se f.eks på Svenske og Danske reklamer så ser man at de har mye kjedeligere måter å lage reklamer på.

Og Discovery og National Geographic har forferdelige reklamer. Helt utrolig at de gidder å sende de samme reklamene om og om igjen. Og som oftest er det reklamer for seg selv i tillegg.

9042237[/snapback]

National geographic, Animal planet og Discoverykanalene er håpløse når det gjelder reklamer. Hvert kvarter kommer et 5 minutt avbrekk som består mer eller mindre utelukkende av reklamer om andre ting som kommer eller går på kanalen.

Dette er smertefullt irriterende. Hva er det ledelsen for disse kanalene tenker på/med? Vet de ikke at reklamer er et irritasjonsmoment som alltid må unngås med mindre man er nødt til å ha produkt reklamer for inntekten? Djeezes! Litt info om om diverse programmer mellom programmene hadde vært ok. Men slik som det er nå er det håpløst.. håpløst!

Lenke til kommentar
Hater Muncholm reklamen som går på TV når jeg vet jeg ikke kan bare ta en øl fra kjøla pga jeg må ut å kjøre etterpå. Lyden i den reklamen er bare helt vidunderlig!

9052929[/snapback]

Haha, Har du rota deg inn her nå Øyvind!? :p Lite å gjøre på jobb? :p

Lenke til kommentar
Haha, Har du rota deg inn her nå Øyvind!? :p Lite å gjøre på jobb?  :p

9053355[/snapback]

Lite? Ingeting :p

9054830[/snapback]

Hehe... høres kjent ut :p Var så rolig idag at jeg bare lagde noen prosedyrer... Etter det så jobbet jeg med hjemmesiden min :p lol

Lenke til kommentar
Hopeless! Hopeless, I tell you!

Veldig bra den på Animal Planet om han buddhisten som har en park med masse tigrer. Utrolig fin engelsk! :lol:

"We have people come from all around world to help us very very very much. So thank you for animal planet!"

9043384[/snapback]

HA, om jeg noen gang ser den munken på gata så kommer jeg til å gå Crouching Tiger on his ass.

"And its changing hearts and minds"

Damn right, animal planet unngås nå for enhver pris. Djeezez!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...