Jpettersen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Er det berre eg som synes Elkjøp sine reklamer er heilt forbanna jævlige? Eg får nesten lyst til å skyte meg sjølv kvar gong dei kjem. Når vi er inne på reklame, har dere sett det siste til motorola? Merk dere bruken av ordene "half as thin", som at du skulle vere positivt. Dobbelt så tjukk ville vore meir passande :!: Endret 9. juli 2007 av Jpettersen Lenke til kommentar
EJN Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg hater Denford-reklamene som går på Discovery. (Eller National Geographic, husker ikke helt) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 "Bensin i blodet" på Discovery er helt forferdelig. 9039357[/snapback] Jeg forstår ikke at den mannen ikke har fått sparken enda. Den reklamen er mildt sagt forjævlig. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Faktisk er jo Norske reklamer blandt de beste i hele verden etter min mening. Vi har skjønt det at humor er veien å gå når det gjelder reklamer. Se f.eks på Svenske og Danske reklamer så ser man at de har mye kjedeligere måter å lage reklamer på. Og Discovery og National Geographic har forferdelige reklamer. Helt utrolig at de gidder å sende de samme reklamene om og om igjen. Og som oftest er det reklamer for seg selv i tillegg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 "Bensin i blodet" på Discovery er helt forferdelig. 9039357[/snapback] Jeg forstår ikke at den mannen ikke har fått sparken enda. Den reklamen er mildt sagt forjævlig. 9041945[/snapback] Var i DK for en uke sia, skal si deg den er 10x værre på Dansk! Kan ikke forestille meg hvordan den er på svensk Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ZON-reklamene er helt forferdelig. En gammel førkje som gnir på seg selv til hun blir blank i øya samtidig som hun sier: "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" Fysj og føj. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) De mest grusomme og irriterende reklamene er uten tvil reklamene til 1881. Hver (beklager uttrykket) j*vla gang jeg ser det tallet, får jeg lyst til å ta livet av noen. Ninjaedit: Leif der ja ... Endret 10. juli 2007 av RarAvis Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Faktisk er jo Norske reklamer blandt de beste i hele verden etter min mening. Vi har skjønt det at humor er veien å gå når det gjelder reklamer. Se f.eks på Svenske og Danske reklamer så ser man at de har mye kjedeligere måter å lage reklamer på. Og Discovery og National Geographic har forferdelige reklamer. Helt utrolig at de gidder å sende de samme reklamene om og om igjen. Og som oftest er det reklamer for seg selv i tillegg. 9042237[/snapback] National geographic, Animal planet og Discoverykanalene er håpløse når det gjelder reklamer. Hvert kvarter kommer et 5 minutt avbrekk som består mer eller mindre utelukkende av reklamer om andre ting som kommer eller går på kanalen. Dette er smertefullt irriterende. Hva er det ledelsen for disse kanalene tenker på/med? Vet de ikke at reklamer er et irritasjonsmoment som alltid må unngås med mindre man er nødt til å ha produkt reklamer for inntekten? Djeezes! Litt info om om diverse programmer mellom programmene hadde vært ok. Men slik som det er nå er det håpløst.. håpløst! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hopeless! Hopeless, I tell you! Veldig bra den på Animal Planet om han buddhisten som har en park med masse tigrer. Utrolig fin engelsk! "We have people come from all around world to help us very very very much. So thank you for animal planet!" Lenke til kommentar
Juden Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den der McDonald reklamen går meg nervene! Han prater i vei, fy fa** Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ingen er vel verre enn grandiosareklamene. Forferdelige sanger som sitter i hodet på en. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Cillit bang: http://www.youtube.com/watch?v=WGooQ8yYC0c Ellers hater jeg den reklamen for gjensidige forsikring tror jeg det var, den som var i svart-hvitt og helvetes ekkel sang i bakgrunnen. "and its a perfect day"... er også hatobjekt, men jeg ser egentlig veldig lite på tv uansett så det er ikke et stort problem. Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hater Muncholm reklamen som går på TV når jeg vet jeg ikke kan bare ta en øl fra kjøla pga jeg må ut å kjøre etterpå. Lyden i den reklamen er bare helt vidunderlig! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hater Muncholm reklamen som går på TV når jeg vet jeg ikke kan bare ta en øl fra kjøla pga jeg må ut å kjøre etterpå. Lyden i den reklamen er bare helt vidunderlig! 9052929[/snapback] Haha, Har du rota deg inn her nå Øyvind!? Lite å gjøre på jobb? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det ikke reklame for Munkhold Alkoholfritt ol da? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Erger meg noe vannvittig over all reklamen som kommer i postkassen min selv om jeg har reservert meg mot både addresert og uaddresert reklame. Mulig å politianmelde? Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Haha, Har du rota deg inn her nå Øyvind!? Lite å gjøre på jobb? 9053355[/snapback] Lite? Ingeting Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det ikke reklame for Munkhold Alkoholfritt ol da? 9053632[/snapback] Har du hørt lyden når de tømmer ølen? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Haha, Har du rota deg inn her nå Øyvind!? Lite å gjøre på jobb? 9053355[/snapback] Lite? Ingeting 9054830[/snapback] Hehe... høres kjent ut Var så rolig idag at jeg bare lagde noen prosedyrer... Etter det så jobbet jeg med hjemmesiden min lol Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hopeless! Hopeless, I tell you! Veldig bra den på Animal Planet om han buddhisten som har en park med masse tigrer. Utrolig fin engelsk! "We have people come from all around world to help us very very very much. So thank you for animal planet!" 9043384[/snapback] HA, om jeg noen gang ser den munken på gata så kommer jeg til å gå Crouching Tiger on his ass. "And its changing hearts and minds" Damn right, animal planet unngås nå for enhver pris. Djeezez! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå