Wheeljack Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 *nynne* .."and its a perfect day..." AAAARGH! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 1881 Cola/pepsi reklame Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Finn-dått-enno-fyren er jeg også rimelig lei av. Du er bare ikke morsom lengre... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Glemte en: Posten, han idioten trenger inn nervene mines cytoplasma. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) De nye Hydro reklamene er usebare spør du meg Endret 21. juni 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Den nestea istea-reklamen. Jeg _hater_ den sangen som er i bakgrunnen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 I tillegg misliker jeg 1881 reklamene. Skal de melke den dritten lenge egentlig?Jeg tror ikke 1881 vil begynne å reklamere for et annet fima om det er det du mener. Selv synes jeg de nye Axe-reklamene er elendige i forhold til de de hadde før. Og den reklamen med Jon Skolmen som jeg ikke aner hva er for, muligens en ny "kjempemorsom" egenprodusert humorserie fra TV2, synes jeg er helt forferdelig og altfor lang. Det er umulig ikke å skifte kanal når den kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Måtte Iron Sheik ta seg av disse dustene som har oppfunnet all den dritten : "You punk , fag advertising guy.....I had you in the camel clutch , I break your back , f*** your ass....make you hum-bell ! LOL ! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Et helsikes bra klipp av Bill Hicks om marketing: Jutjub Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hun dama som snakker om det midlet(kommer ikke på hva det heter) for å forebygge munnsår. 'Har du tatt i bruk kjærringråd som; sprit, kaffegrut eller sinksalve?' Jeg HATER den reklamen, og jeg har gjort det siden den kom Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Husker jeg brukte å slå av lyden eller holde for ørene når den der Brelett-reklamen med hun nynnedama kom på. Ellers har jeg lite å komme med. Ser aldri på TV bortsett fra når jeg er hjemme hos foreldrene mine et par ganger i året, så jeg slipper stort sett at reklame går meg på nervene. Laster heller ned filmer og TV-serier, eller kjøper i butikk dersom det er noe jeg virkelig liker og har råd til. Reklame i postkassen går rett i søpla, så det er ikke noe problem. Samme med spam. Tar bare et par øyeblikk. Reklame på nettet overser jeg, og er det noe som er potensielt plagsomt blokkerer jeg det bare med Adblock Plus i Firefox. Kjører også Linux og er dermed heller ikke plaget av adware. Vil anbefale alle å andre å gjøre det samme dersom dere virkelig går og irriterer dere over reklame. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Generelt er det veldig mange irriterende reklamer..... Alt for mange til å nevne alle her. Meeen når det er sagt, er vel de aller mest irriterende nevnt fra før Zoon f.eks.... Hu kjærringa som er i den skulle det vært skuddpremie på... Og den reklamen for det midlet mot munnsår..... aaaarghh !! - Skuddpremie 2 For ikke å snakke om reklamen med Vendela.... der hun ringer sin mor... huffhuffhuff.. Og alle de reklamene med dubbing - Har de ikke penger til å lage norsk versjon av reklamen, får de heller la være å markedsføre seg i Norge!! Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 "Bensin i blodet" på Discovery er helt forferdelig. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 "Bensin i blodet" på Discovery er helt forferdelig. 9039357[/snapback] Word, skifter altid kanal når den begynner. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Den reklamen for Femte Gir på Discovery hvor han mannen snakker så jævlig fort gir meg totalt noia. Når Discovery fyrer opp den reklamen hiver jeg meg etter fjernkontrollen. Den nye Axe-reklamen med hu dama som vrikker på hoftene og sier "Baw chica woa woa" eller noe gir meg krampetrekninger. Reklamen for Dirty Work 3 CD'en er alltid like uvelkommen når man ser TV med familien. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Absolutt all reklame går meg på nervene. Jeg vil se på TV-programmer, ikke reklame, som går oftere enn TV-programmet selv... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Værste reklamen jeg vet om er den for 'femte gir' på Discovery.. Eller den hvor han fyrn snakker drit for, måtte den dø og brenne langt i h****.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Mazda-reklamen er heller ikke akkurat noen form for eargasm. "Zoom-Zoom" Til tross for at jeg indirekte jobber med Mazda har jeg enda tilgode å forstå hvorfor i eter'n dem har valgt akkurat dèt slagordet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 "Bensin i blodet" på Discovery er helt forferdelig. 9039357[/snapback] Den jeg tenkte på! skifter kanal hver gang den kommer... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg kan ikke fordra de reklamene som de har fått med tannleger /tannpleiere fpr å snakke om å pusse tenne i tre-fem minutter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå