Gå til innhold

Hvilke reklamer går deg på nervene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg misliker jeg 1881 reklamene. Skal de melke den dritten lenge egentlig?
Jeg tror ikke 1881 vil begynne å reklamere for et annet fima om det er det du mener. :D

Selv synes jeg de nye Axe-reklamene er elendige i forhold til de de hadde før.

Og den reklamen med Jon Skolmen som jeg ikke aner hva er for, muligens en ny "kjempemorsom" egenprodusert humorserie fra TV2, synes jeg er helt forferdelig og altfor lang. Det er umulig ikke å skifte kanal når den kommer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Måtte Iron Sheik ta seg av disse dustene som har oppfunnet all den dritten :

"You punk , fag advertising guy.....I had you in the camel clutch , I break your back , f*** your ass....make you hum-bell !

LOL !

Lenke til kommentar

Husker jeg brukte å slå av lyden eller holde for ørene når den der Brelett-reklamen med hun nynnedama kom på. Ellers har jeg lite å komme med.

Ser aldri på TV bortsett fra når jeg er hjemme hos foreldrene mine et par ganger i året, så jeg slipper stort sett at reklame går meg på nervene. Laster heller ned filmer og TV-serier, eller kjøper i butikk dersom det er noe jeg virkelig liker og har råd til.

Reklame i postkassen går rett i søpla, så det er ikke noe problem. Samme med spam. Tar bare et par øyeblikk.

Reklame på nettet overser jeg, og er det noe som er potensielt plagsomt blokkerer jeg det bare med Adblock Plus i Firefox. Kjører også Linux og er dermed heller ikke plaget av adware.

Vil anbefale alle å andre å gjøre det samme dersom dere virkelig går og irriterer dere over reklame.

Lenke til kommentar

Generelt er det veldig mange irriterende reklamer.....

Alt for mange til å nevne alle her.

Meeen når det er sagt, er vel de aller mest irriterende nevnt fra før :)

Zoon f.eks.... Hu kjærringa som er i den skulle det vært skuddpremie på...

Og den reklamen for det midlet mot munnsår..... aaaarghh !! - Skuddpremie 2

For ikke å snakke om reklamen med Vendela.... der hun ringer sin mor... huffhuffhuff..

Og alle de reklamene med dubbing - Har de ikke penger til å lage norsk versjon av reklamen, får de heller la være å markedsføre seg i Norge!!

Lenke til kommentar

Den reklamen for Femte Gir på Discovery hvor han mannen snakker så jævlig fort gir meg totalt noia. Når Discovery fyrer opp den reklamen hiver jeg meg etter fjernkontrollen.

Den nye Axe-reklamen med hu dama som vrikker på hoftene og sier "Baw chica woa woa" eller noe gir meg krampetrekninger.

Reklamen for Dirty Work 3 CD'en er alltid like uvelkommen når man ser TV med familien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...