Gå til innhold

Hvilke reklamer går deg på nervene?


Anbefalte innlegg

De aller fleste utenlandske reklamer er plagsomme. Begynner og bli lei av han Tele2 dvergen nå, de første var morsomme. Nå er de bare teite.

 

Og alle mulige hårshampoo reklamer, omg!!

Men det er litt morsomt og se hva slags nye ord de har klart og funnet opp til den nye såpen/shampooen :tease:

 

Nå med Riboaflavinvitamin C2 med nanoteknologi! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Verst er den nyeste coca cola zero reklamen med han fyren som møter x-kjæresten sin i butikken og drikker litt av zero-skvipet, også kommer plutselig en supermodell bort til han og så sprenges taket og de flyr vekk i helikopter..

8833022[/snapback]

 

Dette er jo ikke ment som en "seriøs" reklame, hvis du skjønner :p Har ikke noe særlig imot den egentlig!

 

Den nye Hvite Tenner-reklama, der hu dama lager den "pling" lyden på konserten... Ååååå, skyt meg!! Hvor usaklig får det blitt?

Lenke til kommentar

-Zero reklamene hadde passet best som reklame for amfetamin, alle blir bare helt i hundre og loka etter en sipp av Zero. Zero smaker uansett som kattepiss med ett hint av Cola smak.

 

-Chess - Billig 3D animasjon med jalla budskap. Chess logoen kunne alle ha lagd i PS på 5min.

 

-Dama som synger som en toturert katte på en av reklamene som går på Discovery.

 

-Zalo og etc. oppvasks reklamer. "Prøv den NYE blablabla med forfiskende uran ioner". Alle de produktene er uansett klin like som de var før.

 

-Wasa

 

-Hår og hudpleie reklamer med sinnsyk dubbing.

 

-Tannkrem reklame med folk som forteller, har du møtt en tannlege som anbefaler Colgate noen gang? Av erfaring, så anbefaler tannlegene alle de ukjente merkene som ikke er hyppet opp.

Lenke til kommentar
Alle musikk-reklamer i grunn, spesielt de som går i duren: "Hele Norges <artistnavn", denne måååå du ha!", irriterer noe jævli.

En som spesielt irriterte meg, var den med Mika. Fordi Skavlan ble nevnt. Ja, for alle ser jo på NRK og Skavlan, spesielt ungdommer. Trekker også artisten ned i søla på en måte, blir for folke-aktig.

Lenke til kommentar

* Silit Bang: Den er så forferdelig dårlig at den nesten blir morsomt.

* NetCom reklamen: Er og forblir irriterende.

* Makrell i tomat(?) hater den sangen + folkene er jo helt teit. :roll:

* 1881-reklamene

(Kommer nok på flere)

 

Men som sagt, jeg vil se film / programmer og ikke reklame X ganger.

 

Wanna get an amazing haircolor without stepping a foot outside your door? :realmad:

Endret av Bushmills
Lenke til kommentar

Hahaha, Europris sin siste går over stokk og stein... "Fikk mer til overs, så kjøpte vi en surfestol (eller hva fa*n det heter) til 9995" ??

Inni helvete kjerring, hvor mye penger hadde du med til Europris egentlig?!!

 

Jeg vet ikke om de går lengre, men de der shamporeklamene, hvor dama står og STØNNER når hu vasker håret sitt(?) Dæ-ven, hvor lei jeg ble!

 

Tele2 sine dverger, jeg har spådd i lengre tid at de tar en eller annen slags form for "De syv dverger", men jeg har ikke sett det ennå. Mitt mareritt.

 

Alle animasjonsreklamer med frukt/bær i hovedrollen begynner å ha utspilt sin rolle, mener jeg. Reklamebransjen mener åpenbart det motsatte...

 

 

På plussiden liker jeg de reklamene med småunger som fikler med radiostyrte biler i stor størrelse, og togmekkingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...