Emomilol Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 All reklame kan brenne, utenom ICA reklamene, de ruler! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 All reklame kan brenne, utenom ICA reklamene, de ruler! 7720163[/snapback] Rettelse; De rulte (fortid) Hater de reklamene etter at hun helgenkjerringa kom. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Åja, stemmer. Jeg hater også Tele2 reklamene. Begynner å bli rimelig lei av de dvergene nå. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 "bruk zoon, hvorfor bedøve hele kroppeEn?" BRENN I HLVETTE! 7717013[/snapback] Omg omg omg! det var det hu sier, seriøst jeg har lyst å drepe noen hver gang jeg ser den reklama. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jamba rekalmene. Helt seriøst, hvordan kan man tjene penger på noe slikt dritt? De reklamene med frosken og de folka der irriterer meg GRENSELØST! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Alle reklamene som blir nevnt i denne tråden har gjort det de skulle, nettopp å få folk til å huske reklamen sin, og å snakke om den. 7/11: Blir alltid så forvirret og irritert når jeg ser de reklamene. Silit bang: Dubbet og på superbowl hastighet. Makrell i tomatsaus: Sangen jeg har fortrengt lenge kom tilbake. Mobilreklamer: Du vet hva jeg mener! Elkjøp reklamer: Nyttårskampanje + varelager! Hurray! ALLE reklamene på TV3. DE KOMMER HVERT 5. MINUTT! FFS Lano-anda: Skada unge og anda ser ut til å spy. All dubbet reklame All reklame som varer så sjukt lenge. All reklame som bråker(masse musikk og snakking) All reklame som har for liten skrift nederst på skjermen. Endret 14. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jamba rekalmene. Helt seriøst, hvordan kan man tjene penger på noe slikt dritt? De reklamene med frosken og de folka der irriterer meg GRENSELØST! 7722066[/snapback] Støttes!! Eneste reklamen jeg virkerlig hater. Lenke til kommentar
tjommi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Synes ikke det stemmer 100% det at "det er bra folk legger merke til den irriterende reklamen vår" all PR er faktisk ikke god PR. nå jeg ser dårlig og irriterende reklamer så får jeg faktisk mindre lyst og kjøpe produktet. en annen reklame som går meg på nærvene er den gamle olivio potetgull reklamen eller hva det heter... kommer aldri til å kjøpe sånt potetgull Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Chess-reklamer. Først og fremst fordi de heter Chess. Utrolig uorginalt. Tror jeg må etablere et firma som heter Ludo. Eller muligens Dam. 7717424[/snapback] "Dam" er et bokforalg...oops! nei fra spøk til revolver må jeg så at cilit bang skiten er en pine samt den kvasir greia!!grunn til at jeg ikke ser på tv nå!... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Axe reklamen som promoterer den nye "Bowchickawowow" kan pokker meg bare ta å dø! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 "Europris - mer til over" WTF!? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bare jeg som synes 1881-reklamene er irriterenes? Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ICA og Grandiosa reklamene er ganske gode, men resten av dem stinker. Verst er den nyeste coca cola zero reklamen med han fyren som møter x-kjæresten sin i butikken og drikker litt av zero-skvipet, også kommer plutselig en supermodell bort til han og så sprenges taket og de flyr vekk i helikopter.. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 "Dam" er et bokforalg...oops! Og et spill http://no.wikipedia.org/wiki/Dam_(spill) Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ...Grandiosa reklamene er ganske gode,...*snip* 8833022[/snapback] åherresatan går det ann Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Verst er den nyeste coca cola zero reklamen med han fyren som møter x-kjæresten sin i butikken og drikker litt av zero-skvipet, også kommer plutselig en supermodell bort til han og så sprenges taket og de flyr vekk i helikopter.. 8833022[/snapback] Enkelte ganger ønsker jeg at folk bare kunne lage enkle reklamer som beskriver produktet og hvorfor man bør kjøpe nettopp det produktet istedenfor andre produkter. Jeg vet ikke hva Coca Cola tenkte når de lagde Zero reklamene, jeg likte isbjørnene i Coca Cola sine reklamer, de var så søt! Det gjorde faktisk at jeg fikk lyst på en cola. Endret 11. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Chao Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Den reklama med zoon eller noe, "hvorfor behandle hele kroppen?" og denn hårfargewatheverreklama "prøv den!" Huffameg...>:[ Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg vet ikke hva Coca Cola tenkte når de lagde Zero reklamene 8833070[/snapback] Budskapet er vel at hvis du drikker Coca Cola Zero så er du en vinner. Lenke til kommentar
agalate Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Axe reklamen som promoterer den nye "Bowchickawowow" kan pokker meg bare ta å dø! 8832930[/snapback] Støttes! Dessuten er det så sinnsykt irriterende at lyden skrus opp under reklamepausene - snakker om invasion of privacy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå