Gå til innhold

Hvilke reklamer går deg på nervene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle reklamene som blir nevnt i denne tråden har gjort det de skulle, nettopp å få folk til å huske reklamen sin, og å snakke om den.

7/11: Blir alltid så forvirret og irritert når jeg ser de reklamene.

Silit bang: Dubbet og på superbowl hastighet.

Makrell i tomatsaus: Sangen jeg har fortrengt lenge kom tilbake.

Mobilreklamer: Du vet hva jeg mener!

Elkjøp reklamer: Nyttårskampanje + varelager! Hurray! :(

ALLE reklamene på TV3. DE KOMMER HVERT 5. MINUTT! FFS

Lano-anda: Skada unge og anda ser ut til å spy.

All dubbet reklame

All reklame som varer så sjukt lenge.

All reklame som bråker(masse musikk og snakking)

All reklame som har for liten skrift nederst på skjermen.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Synes ikke det stemmer 100% det at "det er bra folk legger merke til den irriterende reklamen vår" all PR er faktisk ikke god PR.

nå jeg ser dårlig og irriterende reklamer så får jeg faktisk mindre lyst og kjøpe produktet.

en annen reklame som går meg på nærvene er den gamle olivio potetgull reklamen eller hva det heter... kommer aldri til å kjøpe sånt potetgull

Lenke til kommentar
Chess-reklamer. Først og fremst fordi de heter Chess. Utrolig uorginalt. Tror jeg må etablere et firma som heter Ludo. Eller muligens Dam.

7717424[/snapback]

"Dam" er et bokforalg...oops!

nei fra spøk til revolver må jeg så at cilit bang skiten er en pine samt den kvasir greia!!grunn til at jeg ikke ser på tv nå!...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

ICA og Grandiosa reklamene er ganske gode, men resten av dem stinker. Verst er den nyeste coca cola zero reklamen med han fyren som møter x-kjæresten sin i butikken og drikker litt av zero-skvipet, også kommer plutselig en supermodell bort til han og så sprenges taket og de flyr vekk i helikopter..

Lenke til kommentar
Verst er den nyeste coca cola zero reklamen med han fyren som møter x-kjæresten sin i butikken og drikker litt av zero-skvipet, også kommer plutselig en supermodell bort til han og så sprenges taket og de flyr vekk i helikopter..

8833022[/snapback]

Enkelte ganger ønsker jeg at folk bare kunne lage enkle reklamer som beskriver produktet og hvorfor man bør kjøpe nettopp det produktet istedenfor andre produkter.

Jeg vet ikke hva Coca Cola tenkte når de lagde Zero reklamene, jeg likte isbjørnene i Coca Cola sine reklamer, de var så søt! :love: Det gjorde faktisk at jeg fikk lyst på en cola.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Axe reklamen som promoterer den nye "Bowchickawowow" kan pokker meg bare ta å dø!

8832930[/snapback]

Støttes! Dessuten er det så sinnsykt irriterende at lyden skrus opp under reklamepausene - snakker om invasion of privacy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...