Gå til innhold

Hvilke reklamer går deg på nervene?


Anbefalte innlegg

Hvilke reklamer går deg på nervene, og hvorfår?

 

Her er iallefall liste over de reklamene jeg elsker å hate

 

sillit bang.

 

Reklamer som er dubbet til norsk fra engelsk og ei dame som tømmer "middag" på buksa, og bruker cillit bang, BANG.. smusset er borte.

 

Netcom musikal

 

Jeg blir bare nå jeg ser/hører den

 

Wasa musikal

 

Jeg blir bare kvalm nå jeg ser/hører den

 

Dette er de 3 jeg kommer på i farta.

 

Hadde vært litt kult å høre andre folks meninger om dette, og synspunkter på om disse reklamene faktisk gjør at folk handler produktet deres.

 

Jeg har iallefall nesten knust TV-en i ren og skjær frustrasjon over plagsomme reklamer. hva med deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wasaa- og NetCom-reklamene er jo noe av det bedre av reklamen på TV for tiden. Syns jeg.

 

Er enig i at Cilit Bang er irrterende.

I tillegg er det i overkant mange sminke/hår-stæsj/hudkrem/shampoo-reklamer for tiden. Mange av disse er også dårlig dubbet.

 

Likte heller ikke Expert-reklamen som gikk i jula (Henning Solberg i Lastebil) fordi den var ren kopi av Coca Colas julereklame.

Endret av Knut_
Lenke til kommentar

Cilit Bang er laget irriterende, fordi reklame i bransjens mening, er bra om vi prater om den. Det at du husker reklamen, uansett om det er fordi den er morsom eller irriterende, gjør at den gjør det den skal.

Personlig liker jeg ikke å se reklame som er 5 år gammel. At selskapene ikke har brukt ressurser på å fornye budskapet sitt er plagsomt. Heldigvis så har jeg fjernkontroll.

Lenke til kommentar

Hvorfor hater folk Netcom reklamen? Syntes den faktisk er litt bra, samma med Wasa reklamen.

 

Men den beste reklamen er jo Rema 1000 reklamen. Med han fyren som skal kjøpe biff, lo høyt av den.

 

Og den reklamen som går meg på nervene, er den reklamen for den kremmen som man kan smøre på ryggen. For å bli kvitt hodepine ellerno. Så sier en sånn gammal dame et eller annet med den stygge stemme. Noen som vet hvilken jeg mener. Tror den het ozon ellerno.

Lenke til kommentar
Hvorfor hater folk Netcom reklamen? Syntes den faktisk er litt bra, samma med Wasa reklamen.

 

Men den beste reklamen er jo Rema 1000 reklamen. Med han fyren som skal kjøpe biff, lo høyt av den. 

 

Og den reklamen som går meg på nervene, er den reklamen for den kremmen som man kan smøre på ryggen. For å bli kvitt hodepine ellerno. Så sier en sånn gammal dame et eller annet med den stygge stemme. Noen som vet hvilken jeg mener. Tror den het ozon ellerno.

7716612[/snapback]

 

Netcom reklama bra? Haha. Uansett, den Ozon reklama du nevnte (vet heller ikke om den heter det) er faen imeg irriterende den og, ho dama ser så retard ut ass...

Lenke til kommentar

Colgate og generelt alle tannkrem-reklamer.

 

[ :grin: ]BRUK COLGATE SENSITIVE, JEG FIKK HØRE AT TANNJØTTET MITT VAR DÅRLIG OG TENNENE MINE VAR RÅTNE, SÅ GIKK JEG OVER TIL COLGATE SENSITIVE OG WOOOOW! DA BLE DET BEDRE! [/ :grin: ]

 

Joda, greit, den hadde vært mye mindre irriterende om personen ikke gikk inn for å vise tennene sine ved enhver anledning.

 

Cillit-Bang, 7-Eleven, Sunsilk, Posten, Kvasir, Vanish og samtlige TV-Shop-reklamer er også grunner til å bytte kanal.

Lenke til kommentar
Netcom musikal

 

Jeg blir bare nå jeg ser/hører den

7715196[/snapback]

Dette tar jeg frekt opp siden kusinen min som i tillegg er en veldig god venn av meg, har skrevet alle Netcom reklamene og hun er sjef for det firmaet som filmer det. Tenk på familien min, din idiot. :mad:

 

:tease:

 

Ha, til dere som hater reklamer der hjemme, prøv å dra til USA der de har 8 minutter reklame for hver eneste halvtime. Jeg har rett å slett kuttet ut å se på tv utenom HBO som ikke sender noe reklame og som oftest gode filmer.

Lenke til kommentar

Hvilken reklame irriterer meg? Reklame. Såre enkelt.

 

Prøv å se en god film på TV3 (skjer vel 1 gang i året om du er heldig).

 

Kan vel oppsumere en spennende film på TV3 slik:

 

spennende ->Nervepirrende->enga...reklame->reklame......REKLAME!

 

Så begynner filmen, all spenningen har dabbet av og du sitter med et "!?" over hode.

 

Men spesifik reklame som irriterer meg er:

 

Cilit bang:

 

Må man rope så forferdelig i reklamen? Og overdrive. Argh, så vanvittig irriterende.

 

Netcom:

 

Hele sangen sitter klistra på bittelilleirritasjons nerven og ødelegger meg innenfra. Har bare lyst å finne manuset og originalen, samt alle kopier og ødelegge dritten.

 

Tele 2:

 

Irriterende, små dverger som skal symbolisere regninger. Sykt irriterende reklame. Jeg har had Tele 2 og det eneste de klarte å levere til meg, var regningene. Og t.o.m de var full av feil. 1 års helvette med tele 2 med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...