haakka Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvilke reklamer går deg på nervene, og hvorfår? Her er iallefall liste over de reklamene jeg elsker å hate sillit bang. Reklamer som er dubbet til norsk fra engelsk og ei dame som tømmer "middag" på buksa, og bruker cillit bang, BANG.. smusset er borte. Netcom musikal Jeg blir bare nå jeg ser/hører den Wasa musikal Jeg blir bare kvalm nå jeg ser/hører den Dette er de 3 jeg kommer på i farta. Hadde vært litt kult å høre andre folks meninger om dette, og synspunkter på om disse reklamene faktisk gjør at folk handler produktet deres. Jeg har iallefall nesten knust TV-en i ren og skjær frustrasjon over plagsomme reklamer. hva med deg? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 All reklame på tv går meg på nervene. Reklameblader som man får i posten er greit nok men på tv vil jeg se film og programmer, ikke 5min reklame hver halvtime.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Wasaa- og NetCom-reklamene er jo noe av det bedre av reklamen på TV for tiden. Syns jeg. Er enig i at Cilit Bang er irrterende. I tillegg er det i overkant mange sminke/hår-stæsj/hudkrem/shampoo-reklamer for tiden. Mange av disse er også dårlig dubbet. Likte heller ikke Expert-reklamen som gikk i jula (Henning Solberg i Lastebil) fordi den var ren kopi av Coca Colas julereklame. Endret 13. januar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Cilit Bang hater jeg mest, fordi de er som tatt fra tv shop, en kanal jeg hater! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Postens "njaa, skeptisk." det var småmorsomt de første førtitre gangene... Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Cilit Bang er laget irriterende, fordi reklame i bransjens mening, er bra om vi prater om den. Det at du husker reklamen, uansett om det er fordi den er morsom eller irriterende, gjør at den gjør det den skal. Personlig liker jeg ikke å se reklame som er 5 år gammel. At selskapene ikke har brukt ressurser på å fornye budskapet sitt er plagsomt. Heldigvis så har jeg fjernkontroll. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Makrell i tomat reklamen. Faen den går meg på nervene Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg ser ikke så mye på TV, men de reklamene som irriterer meg mest er den reklama der alle løper rundt i byen å danser og synger "Imorra blir det sol, bla bla" eller hva faen den heter. Fæl er den ihvertfall. Cillit Bang irriterer meg ganske mye den og. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 For ikke å snakke om de reklamene for Kvasir! "Hva'sir do?" "Kvasir, jeg? Joda, jeg bruker Kvasir" Aaaaargh, noen som vet hvor det reklamebyrået holder til? Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Vanish-reklamen! Dubbing på høyt nivå Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvorfor hater folk Netcom reklamen? Syntes den faktisk er litt bra, samma med Wasa reklamen. Men den beste reklamen er jo Rema 1000 reklamen. Med han fyren som skal kjøpe biff, lo høyt av den. Og den reklamen som går meg på nervene, er den reklamen for den kremmen som man kan smøre på ryggen. For å bli kvitt hodepine ellerno. Så sier en sånn gammal dame et eller annet med den stygge stemme. Noen som vet hvilken jeg mener. Tror den het ozon ellerno. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 - NetCom Musical - Cilit Bang - Vanish - Makrell i tomat Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvorfor hater folk Netcom reklamen? Syntes den faktisk er litt bra, samma med Wasa reklamen. Men den beste reklamen er jo Rema 1000 reklamen. Med han fyren som skal kjøpe biff, lo høyt av den. Og den reklamen som går meg på nervene, er den reklamen for den kremmen som man kan smøre på ryggen. For å bli kvitt hodepine ellerno. Så sier en sånn gammal dame et eller annet med den stygge stemme. Noen som vet hvilken jeg mener. Tror den het ozon ellerno. 7716612[/snapback] Netcom reklama bra? Haha. Uansett, den Ozon reklama du nevnte (vet heller ikke om den heter det) er faen imeg irriterende den og, ho dama ser så retard ut ass... Lenke til kommentar
person Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 offtopic?? hva gjør denne på sammfunn delen i det hele tatt? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 "bruk zoon, hvorfor bedøve hele kroppeEn?" BRENN I HLVETTE! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Colgate og generelt alle tannkrem-reklamer. [ ]BRUK COLGATE SENSITIVE, JEG FIKK HØRE AT TANNJØTTET MITT VAR DÅRLIG OG TENNENE MINE VAR RÅTNE, SÅ GIKK JEG OVER TIL COLGATE SENSITIVE OG WOOOOW! DA BLE DET BEDRE! [/ ] Joda, greit, den hadde vært mye mindre irriterende om personen ikke gikk inn for å vise tennene sine ved enhver anledning. Cillit-Bang, 7-Eleven, Sunsilk, Posten, Kvasir, Vanish og samtlige TV-Shop-reklamer er også grunner til å bytte kanal. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Netcom musikal Jeg blir bare nå jeg ser/hører den 7715196[/snapback] Dette tar jeg frekt opp siden kusinen min som i tillegg er en veldig god venn av meg, har skrevet alle Netcom reklamene og hun er sjef for det firmaet som filmer det. Tenk på familien min, din idiot. Ha, til dere som hater reklamer der hjemme, prøv å dra til USA der de har 8 minutter reklame for hver eneste halvtime. Jeg har rett å slett kuttet ut å se på tv utenom HBO som ikke sender noe reklame og som oftest gode filmer. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvilken reklame irriterer meg? Reklame. Såre enkelt. Prøv å se en god film på TV3 (skjer vel 1 gang i året om du er heldig). Kan vel oppsumere en spennende film på TV3 slik: spennende ->Nervepirrende->enga...reklame->reklame......REKLAME! Så begynner filmen, all spenningen har dabbet av og du sitter med et "!?" over hode. Men spesifik reklame som irriterer meg er: Cilit bang: Må man rope så forferdelig i reklamen? Og overdrive. Argh, så vanvittig irriterende. Netcom: Hele sangen sitter klistra på bittelilleirritasjons nerven og ødelegger meg innenfra. Har bare lyst å finne manuset og originalen, samt alle kopier og ødelegge dritten. Tele 2: Irriterende, små dverger som skal symbolisere regninger. Sykt irriterende reklame. Jeg har had Tele 2 og det eneste de klarte å levere til meg, var regningene. Og t.o.m de var full av feil. 1 års helvette med tele 2 med andre ord. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Rogalendingen i Euronicsreklamen. Det er som om de vil at vi skal føle et intenst hat mot Euronics og selgere. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Chess-reklamer. Først og fremst fordi de heter Chess. Utrolig uorginalt. Tror jeg må etablere et firma som heter Ludo. Eller muligens Dam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå